Kaarten voor TT ASSEN met korting bij kruidvat!

Vip3r

MF veteraan
13 mei 2008
6.389
18
Arnhem
Ik kreeg net een mail dat je de kaarten met 25% korting kan bestellen. Je moet er eigenlijk een kortingskaart van Kruidvat voor hebben maar met deze directe link werkt het ook.

http://kruidvat.mobilizedmedia.nl/ttassen/

En zo niet dan moet je even snel zo'n pas van iemand regelen want je moet het vandaag activeren.

Het gaat trouwens om de staankaarten...Hoop dat ik er wat mensen blij mee kan maken ;)



*Krijg net mijn persoonlijke voucher binnen waarmee je de kaarten kan ophalen bij de kassa
 
Laatst bewerkt:
Vanwaar zulke grote kortingen,voelt men problemen aankomen daar in assen? O-)
 
Thanks mates! Ik ben voor de 30% van ABN gegaan, scheelt weer. 2 kaartjes voor 56,05 thuisbezorgd. :)
 
Laatst bewerkt:
Op de site van de ABN bank kan je bestellen met 30% korting. Er zijn 1000 kaarten beschikbaar. De mijne heb ik al binnen :Y

Actueel Overzicht

Ook als niet ABN er kan je bestellen

Die actie zag ik laatst ook bij telebankieren,Na Bankia binnenkort een ABN AMRO fiets :P
Ik heb kaarten gewonnen met de TT slogan actie,weet alleen niet welke maar iig geen VIP want daarvoor moet je eerste worden ;(
 
Vanwaar zulke grote kortingen,voelt men problemen aankomen daar in assen? O-)


Als rasechte nederlander koop ik liever MET dan ZONDER korting. Of er prolemen aankomen in Assen staat er los van. Feit is wel dat er voor mijn gevoel ieder jaar minder mensen komen. Ieder jaar twijfel ik om te gaan maar als het dan juni word begint het toch weer te kriebelen.
 
Als rasechte nederlander koop ik liever MET dan ZONDER korting. Of er prolemen aankomen in Assen staat er los van. Feit is wel dat er voor mijn gevoel ieder jaar minder mensen komen. Ieder jaar twijfel ik om te gaan maar als het dan juni word begint het toch weer te kriebelen.

 
im_with_stupid_up_arrow.png


Net besteld, ben benieuwd....Schitterend liedje overigens!
 
Laatst bewerkt:
Net kaarten besteld. Volle mep betaald helaas. Krijg net een mailtje van Moto73, jaarabonnement plus 2 tribunekaarten voor 85 euro o.i.d.

Veel goedkoper en gratis jaarabonnement :O
 
Net hier gelezen en gesmst in het buurtkrantje ze gaan kaarten verloten met voor de race een bezoek op de grid .
SMS naar 4628 en plaats in het bericht Assen TT a................ze vroegen wie in 2011 de TT won en antwoord a was Ben Spies .
Stel als ik hem win ga ik hem hier voor FM leden verloten want ik ga naar Francorschamps .

P.S. Dit is dus geen grap maar serieus.!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Net hier gelezen en gesmst in het buurtkrantje ze gaan kaarten verloten met voor de race een bezoek op de grid .
SMS naar 4628 en plaats in het bericht Assen TT a................ze vroegen wie in 2011 de TT won en antwoord a was Ben Spies .
Stel als ik hem win ga ik hem hier voor FM leden verloten want ik ga naar Francorschamps .

P.S. Dit is dus geen grap maar serieus.!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik hou me aanbevolen.... Krijg ik misschien toch nog wat terug voor mijn RFM account O-)

:+
 
Net hier gelezen en gesmst in het buurtkrantje ze gaan kaarten verloten met voor de race een bezoek op de grid .
SMS naar 4628 en plaats in het bericht Assen TT a................ze vroegen wie in 2011 de TT won en antwoord a was Ben Spies .
Stel als ik hem win ga ik hem hier voor FM leden verloten want ik ga naar Francorschamps .

P.S. Dit is dus geen grap maar serieus.!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gerrit je verpest me kans op die gridplaats!
 
Ik zou trouwens tribunekaarten krijgen van het circuit ivm mijn geweldig mooie slogan :')
Hoor niets meer van ze.. -O-
 
Daar is het al flink mee bezig , ik zag in Le Mans ook heel veel leeg op tribune's en ´t heeft ook wel iets met het weer te maken natuurlijk. Op Jerez kon je het zeker merken.
Maar ga bijv. eens een biertje halen met een stokbroodje dan ben je gewoon 8 Euro kwijt he.
Dat wordt dus een ´ouwerwetse´ koelbox met broodjes en fris voor op Assen, alleen..hoe krijg ik dat mee achterop de Gixxer..? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan