[TE KOOP] complete '93 GSX-R 750W in onderdelen voor weinig

Grixxer

Die hard MF'er
24 mrt 2007
551
0
Wegens aanschaf van een nieuwe motor gaat mijn 1993 Suzuki GSX-R 750W in de verkoop.
Waarschijnlijk omdat de motor een tijdje heeft stilgestaan loopt het blok niet helemaal lekker (start overigens wel in 1 keer). Tevens denk ik dat er meer vraag is naar de losse onderdelen dan naar de complete motor. Het is overigens wel mogelijk de motor in zijn geheel te kopen tegen een goed bod.

Na een valpartij in 2008 waarbij het originele frame gescheurd is zijn het complete frame, voorvork en voorwiel en de cockpit vervangen. Deze reparatie heb ik zelf uitgevoerd, de motor is daarna voor de zekerheid gekeurd door van Wijk in Zoetermeer. De kuipen heb ik nog wel maar hebben schuifschade en zijn nu dus niet gemonteerd. Daarna heb ik nog zonder problemen tot eind vorig jaar op de motor gereden.

De motor is voorzien van de volgende opties:

-vernieuwde uitlaatbochten geverfd in hittebestendig zilver
-carbonfiber Remus slip-on demper met rvs linkpijp (originele uitlaat heb ik niet meer)
-blauw aluminium superbikestuur met nieuwe stuurgewichten en Harris GSX-R handvatten verkocht
-CNC gefreesde aluminium kroonplaat
-nieuwe koppelingskabel (vorige week gekocht, was gerafeld en wilde de motor starten en testen)
-olie + filter ververst voorafgaand aan het stallen (eind 2011)
-halogeen koplamp en kleine knipperlichten
-moderne banden met ruim voldoende profiel (Bridgestone BT 021 achter, BT 014 voor)

Ik hoef zeker niet de hoofdprijs te hebben en bieden staat vrij, voor het idee hieronder wat richtprijzen:

-motorblok €250,- (+/- 30.000 km, cockpit is vervangen na crash)
-complete uitlaat €200,-
-frame + kenteken €200,-
-rempomp €50,-
-kleine onderdelen voor een paar euro of ruilen tegen iets leuks (tijdschriften, stickers etc)

-Kroonplaat + stuur zijn verkocht.
-Alle sloten zijn verkocht.
-Zadels en tank zijn verkocht.
-Wielen zijn verkocht
-Remklauwen zijn verkocht
-Voorvork is verkocht

2h83j90.jpg


2dr6iz9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Komt hij nu mee XD. Net een nieuwe kroonplaat voor veel te veel geld besteld... :(

Heb je een goed werkend contactslot set over met tankslot? En bijbehorende sleutels.
 
Dan is hij voor jou he, de mijne is al onderweg. Voor meer als 5x zoveel. Zitten wel remleidingen bij dan maar oke.... :(
 
Heb PM berichten nu aangezet overigens. :)
 
Laatst bewerkt:
Wielenset zonder bandjes insclusief schijven wat kost dat?
€175,- en dan krijg je de banden erbij. Of je moet zelf gereedschap hebben om de banden te verwijderen en ze echt niet erbij willen.
 
Ok gaat het voor mij over, succes verder ;)
Bieden mag altijd. En ik weet niet of het makkelijk is om de banden zonder speciaal gereedschap te verwijderen...wil best een poging wagen anders. :)
 
Mogen weg voor €40,-

Ik wil deze graag van je overnemen. Mits het een complete set is met alle sleutels, de sloten goed werken en de set met dezelfde sleutel te openen is (dus niet 2 verschillende sleutels voor tank en contact)

Ik hoor het wel ;)
 
Ik wil deze graag van je overnemen. Mits het een complete set is met alle sleutels, de sloten goed werken en de set met dezelfde sleutel te openen is (dus niet 2 verschillende sleutels voor tank en contact)

Ik hoor het wel ;)
Het is sowieso de complete originele set dus incl buddyslot als je die er ook bij wilt. Er zitten 2 sleutels bij.
 
Sorry voor de late reactie, de originele achterveer zit er op, zal die morgen even opmeten.

Spullen zijn af te halen in Arnhem (waar de motor nu staat) of evt in Gouda of Zwolle waar ik regelmatig kom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan