[TE KOOP] complete '93 GSX-R 750W in onderdelen voor weinig

Bieden mag altijd. En ik weet niet of het makkelijk is om de banden zonder speciaal gereedschap te verwijderen...wil best een poging wagen anders. :)
Ik zat aan een veeeel lager bedrag te denken , rond de 50 euro omdat ik ze eigenlijk niet nodig heb.
 
Excuses voor de late reactie, was een paar dagen druk op 't werk.
Hierbij de beloofde foto's (wel in telefoonkwaliteit omdat m'n fototoestel op een locatie ligt waar ik van 't weekend pas weer kom):

Voorvork:
2pspnav.jpg


Tank:
352jaye.jpg

Zoals jullie kunnen zien met enkele kleine roestige schaafplekjes, verder goed in de lak en zonder deuken.

Voorspatbord (in prima staat):
25akto4.jpg


Remblokken:
33m04kg.jpg


Dikte remschijven: voor 4,5mm, achter 6mm.
 
Ben er nog niet aan toegekomen om deze te demonteren dus wellicht dat een GSXR kenner kan vertellen hoe lang deze is? Krijg het niet voor elkaar om de veer in de motor goed op te meten.
Het is in ieder geval de standaard veer die erin zit.
 
Laatst bewerkt:
Spatbord is gereserveerd voor Barrybaas voor €25,-.
Achterschijf mag ook voor €25,- weg.

Voor zover ik weet zijn vrijwel alle onderdelen van de 750 en 1100 van dit model GSX-R uitwisselbaar.
 
Ben er nog niet aan toegekomen om deze te demonteren dus wellicht dat een GSXR kenner kan vertellen hoe lang deze is? Krijg het niet voor elkaar om de veer in de motor goed op te meten.
Het is in ieder geval de standaard veer die erin zit.
Heeft de veer een apart reservoir?
 
@grixxer: had je een pm/mail gestuurd, gaarne reactie.

Bedankt, gr Jim
Ging over de schijven als ik het goed heb? De diktes heb ik opgemeten en staan in dit topic (voor 4,5mm, achter 6mm)

Tevens voor Freaky-guy: voor iedere schijf wil ik graag €25,- hebben dus twee voorrremschijven is €50,-.
Heeft de veer een apart reservoir?
Ja, en hardheid is instelbaar d.m.v. een stelschroef.
 
Ja, en hardheid is instelbaar d.m.v. een stelschroef.
Oke, ik heb misschen wel interesse, maar moet eigenlijk wel de lengte weten. Ik weet dat veel GSX-R 750 oliekoel achterveren onder mijn motor passen, maar er zijn soms kleine verschillen per bouwjaar.
Richtprijs?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Grixxer,

Zoals je al eerder vermeld heb weet ik dat je druk bent met werk e.d., maar zou je even naar mijn pb-tje willen kijken?
Bedankt!
 
wat wil je voor het rem en schakel setje met platen hebben?

Dus de bevestigingsplaten, pedalen, rempookje, schakelpook en armpje tot aan het schakelasje..
 
wat wil je voor het rem en schakel setje met platen hebben?

Dus de bevestigingsplaten, pedalen, rempookje, schakelpook en armpje tot aan het schakelasje..
Daar heeft al iemand interesse in getoond samen met wat andere onderdelen, heb hem een prijsaanbod gedaan voor die dingen bij elkaar, dus ik wacht heel even zijn reactie af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan