[TE KOOP] complete '93 GSX-R 750W in onderdelen voor weinig

Hallo, ga je nog welleens PB's beantwoorden? Ja bent ondertussen allang op MF geweest en hebt m'n PB niet beantwoord.

Ik heb 1 juni al geld overgemaakt, maar heb nogsteeds niks ontvangen. Heb je het al verstuurd?
 
Hallo, ga je nog welleens PB's beantwoorden? Ja bent ondertussen allang op MF geweest en hebt m'n PB niet beantwoord.

Ik heb 1 juni al geld overgemaakt, maar heb nogsteeds niks ontvangen. Heb je het al verstuurd?
Pakketje is onderweg! (zie pb)

Ben komend weekend niet aanwezig en volgende week in het buitenland, dus hou wederom rekening met enige wachttijd v.w.b. berichten.
 
Laatst bewerkt:
Oke, ik heb misschen wel interesse, maar moet eigenlijk wel de lengte weten. Ik weet dat veel GSX-R 750 oliekoel achterveren onder mijn motor passen, maar er zijn soms kleine verschillen per bouwjaar.
Richtprijs?
De veer is van oog tot oog 31cm. Mag weg voor €50,-
 
De veer is van oog tot oog 31cm. Mag weg voor €50,-
Helaas, ik heb inmiddels van iemand anders hier een '95 gsxr750w veer gekocht. Nu maar hopen dat ie hetzelfde (en netzolang) is, maar volgens mij is dat wel zo.
 
Laatst bewerkt:
Helaas, ik heb inmiddels van iemand anders hier een '95 gsxr750w veer gekocht. Nu maar hopen dat ie hetzelfde (en netzolang) is, maar volgens mij is dat wel zo.
Geen probleem, ik hoop dat ie past!
 
indien u de carbs nog heeft wat is de prijs inclusief verzending naar belgie
grts yvan
 
en ik maarten O-)

al wat verstuurd ???
Ben in Duitsland voor m'n werk dus vandaar wederom niet zo'n snelle reactie. Heb de ring zaterdag op de post gedaan, de verzendkosten waren 1 hele euro dus dat is wel prima zo. Laat maar weten als je 'm ontvangen hebt.
 
Laatst bewerkt:
indien u de carbs nog heeft wat is de prijs inclusief verzending naar belgie
grts yvan
De vraagprijs voor de carbs is €75,-, verzenden naar Belgie kost €19,50 (2-5 kg met PostNL) dus dat zou in totaal €94,50 zijn.
 
Ben in Duitsland voor m'n werk dus vandaar wederom niet zo'n snelle reactie. Heb de ring zaterdag op de post gedaan, de verzendkosten waren 1 hele euro dus dat is wel prima zo. Laat maar weten als je 'm ontvangen hebt.

*O* hij is binnen maarten :Y en past :9

ik zei nog..een envoloppie,en kost een drol :+

bedankt voor de goede afwikkeling... :}
 
Mijn pakketje is ook binnen. Past helaas niet. Wist niet dat het contactslot van een 1993 anders is dan een 1995. De 1993 heeft minder draden en een vierkante stuurslot pen. Dus te koop nu. Een complete slotenset van 1993 model.
 
Laatst bewerkt:
Mijn pakketje is ook binnen. Past helaas niet. Wist niet dat het contactslot van een 1993 anders is dan een 1995. De 1993 heeft minder draden en een vierkante stuurslot pen. Dus te koop nu. Een complete slotenset van 1993 model.
Das balen, zeker na alle moeite om het pakketje op bestemming te krijgen. '( Misschien is er hier iemand anders die er belang bij heeft?
 
Is de voorvork er nog, en zou je hem willen meten voor me (van bovenkant wiel-as tot bovenkant vorkpoot)? Wellicht leuk voor mijn projectje..
 
Is de voorvork er nog, en zou je hem willen meten voor me (van bovenkant wiel-as tot bovenkant vorkpoot)? Wellicht leuk voor mijn projectje..
1ize4n.jpg
:+
 
Update, weer wat spul verkocht.

Remschakelsetje was gereserveerd voor Joostvdw...heb je nog interesse? Anders is ie voor Razadull.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan