Bol D'Or liefhebbers show your bike VI

Status
Niet open voor verdere reacties.

metalganz

Die hard MF'er
18 jan 2009
752
2
zwolle
Hallo Hobbyman,je mag de spits afbijten in het nieuwe deel VI.
Een rotortrekker is een goed stuk gereedschap,honda heeft ze ook voor deze rotors.Ik heb ze zelf niet gebruikt omdat die bout die van een pantservoertuig afkomt perfect werkt.
Maar een rotortrekker moet het prima kunnen doen.
Aandraaien rotorbout is motor in versnelling zetten en rem inknijpen,dus tweede hobbyman erbij is wel handig.
Laatste mogelijkheid is beetje omslachtig maar accu volladen en hier naar toe rijden :)

Succes,
Wim
 
Ook ik doe weer mee in dit topic.

Net terug van een warm ritje op de bol. Niet voor de lol maar om te achterhalen waar dat gierende geluid vandaan komt. Twee keer gehoord maar steeds een paar honderd meter. Dus ik weet nog steeds niet waar het vandaan komt en hoeveel kwaad het kan :(

En hij lekt nog steeds bij de toerentellerkabel aansluiting.

Nu maar even lekker in de zon zitten met wat kouds te drinken. Motor is nu toch te warm om er iets aan te doen.
 
Slotje op deel 5 zoeken naar deel 6

en *O* gevonden *O*

we zijn er weer en allen weer welkom
 
Zet ik er ook maar even de eerste foto op, stel dat er onbekende komen en weten niet waar dit forum over gaat

DSC08173.jpg


DE Honda Bol D'or

2x een 1100F van mij en buurman
 
Als vers forum-lid al kort ingelezen in versie V, en forum-introductie geschreven maar bij deze dus ook mijn introductie in dit uitermate interessante topic!

Proud to present:
'anno 2008'
P03-04-09_1753.jpg

'anno 2011' work-in-progress
IMAG0285.jpg

Anno 2012 is hij volledig up-and-running, maar een nieuwe foto zal ik binnenkort plaatsen.

Voor nu, groeten!
Martijn
 
Zet ik er ook maar even de eerste foto op, stel dat er onbekende komen en weten niet waar dit forum over gaat

[afbeelding]

DE Honda Bol D'or

2x een 1100F van mij en buurman

Raywi, nu snap ik waarom je die "Amerikaan" weg gedaan hebt. Sjieke dinges man *D .

Heb je nog onderdelen van de schuuropruiming? http://www.motor-forum.nl/global/templates/com-tpl/html/image.html

Er liggen wel wat onderdelen bij die ik zou willen hebben. Al was het maar om een beetje reserve te hebben. Alleen woon je niet "bij de deur" voor mij, maar op een natte weekend dag zou ik de trip wel eens willen maken. Zijn de onderdelen trouwens gratuit of voor een zacht prijsje te koop?
 
Anno 2012 is hij volledig up-and-running, maar een nieuwe foto zal ik binnenkort plaatsen.

Voor nu, groeten!
Martijn~[/quote]


Hoi Martijn welkom dan maar , ene 8-) 8-) 8-) glimt lekker :9~ mooi hoor.

Ik zoek nog iemand die wat delen van mij onderhanden kan nemen en gezien het resultaat mag jij het best doen *D
 
Raywi, nu snap ik waarom je die "Amerikaan" weg gedaan hebt. Sjieke dinges man *D .

Heb je nog onderdelen van de schuuropruiming? http://www.motor-forum.nl/global/templates/com-tpl/html/image.html

Er liggen wel wat onderdelen bij die ik zou willen hebben. Al was het maar om een beetje reserve te hebben. Alleen woon je niet "bij de deur" voor mij, maar op een natte weekend dag zou ik de trip wel eens willen maken. Zijn de onderdelen trouwens gratuit of voor een zacht prijsje te koop?


Hobbyman,

zie http://link.marktplaats.nl/561578950 er zijn al wat onderdeeltjes weg.

Persoonlijk zal ik een zonovergoten dag pakken mooi Bol :] en dan krijg je nog een bak koffie ook als je wil , over wat het moet opleveren komen we wel uit .
 
Here I am.,

Ik zet ze er maar biede op,
De zadel op de Bol zit er normaal niet op, alleen als ik langere stukken rijd met duo.
Dan vind ik dat guiliare zadel wat te klein, maw, dan zit ik tezeer met m'n ballen tegen de tank.

8-)
full
 
en de mijne ook erweer bij....


fuck, hij pakt de foto niet.
 
Laatst bewerkt:
Brrrrrr wat een moois allemaal.
Kijk mijn ogen weer uit. :9
largemargewr4-1.gif
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan