HMV Races Tubbergen 2012....PICCIES!!!!

36 - 125cc Veteranen - Harrie Klein Zessink - DMW - 1947

full
 
34 - 125cc Veteranen -
a. wie weet wie de berijder is
en
b. is het nu een Sparta of een Villiers (?) want nummer 33 is een Eysink met een zelfde Villiers motorblok en nummer 12 is een Villiers met een ongeveer gelijk Villiers blok.

full
 
Laatst bewerkt:
Shit zeg, die site word je even niet vrolijk van. Iemand overleden en complete aanhanger met een klassieke MV Agusta met alle toebehoren gejat :N
 
Shit zeg, die site word je even niet vrolijk van. Iemand overleden en complete aanhanger met een klassieke MV Agusta met alle toebehoren gejat :N

:? Voor de leuke dingen moet je natuurljik bij foto's en de agenda kijken.

Dit weekend zijn er races in Boekel...
 
Laatst bewerkt:
56 - 125cc Veteranen - in het boekje staat
Hille de Graaf, Sparta 1953

Maar ik zie toch duidelijk Eysink staan en op het motorblok???

full
 
:? Voor de leuke dingen moet je natuurljik bij foto's en de agenda kijken.

Dit weekend zijn er races in Boekel...

Snap ik. Ik kan alleen zo pissed worden als ik zie dat er weer een motor gejat is. En dan in dit geval een klassieker. Denk dat je daar als eigenaar van zo'n klassieker waar je ziel en zaligheid in zit, niet gelukkig van wordt.

En uiteraard heb ik de agenda gecheckt :Y
 
Laatst bewerkt:
Snap ik. Ik kan alleen zo pissed worden als ik zie dat er weer een motor gejat is. En dan in dit geval een klassieker. Denk dat je daar als eigenaar van zo'n klassieker waar je ziel en zaligheid in zit, niet gelukkig van wordt.

En uiteraard heb ik de agenda gecheckt :Y

Daar heb je helemaal gelijk in. Moet vreselijk zijn als mensen niet met hun handen van je spullen af kunnen blijven, bijzondere klassieker of niet...

't Zijn echt hele leuke evenementen van de HMV. Moet je zeker naar toe gaan als je de kans hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan