Universele spiegels met knipperlichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarkL

MF veteraan
24 apr 2009
6.160
4
Brielle
Hierbij bied ik een setje spiegels met ingebouwde knipperlichten aan.
Het merk is Shin Yo, zijn destijds bij Goedhart Motoren in Bodegraven gekocht voor 89,50 euro.

Spiegels zijn redelijk universeel, de lengte van de 'steel' is instelbaar. En de steek van de montage is verstelbaar tussen 55mm en 32mm.

50 euro excl. verzenden

IMG_0558.jpg


IMG_0561.jpg


IMG_0560.jpg
 
Ik ga vanavond even kijken - is niet voor mijn eigen motor, dus moet ff gaan meten om het zeker te weten!

Je hoort me z.s.m. - waar liggen de spiegels?
 
heb ff gekeken, maar kan niet helemaal met zekerheid zeggen dat het gaat passen....

Heb inmiddels begrepen dat dergelijke spiegels vaak op heel veel motoren passen behalve op een FJR...

Twijfel, twijfel...
 
Als je meer afmetingen oid nodig hebt kan ik daar altijd voor zorgen.

Of je kan langs komen om te passen!
 
Als je meer afmetingen oid nodig hebt kan ik daar altijd voor zorgen.

Of je kan langs komen om te passen!

Als ze op een TLR passen kan ik ze dit weekend nog komen ophalen...ben alleen zo niet in de gelegenheid om de maten van m'n TLR op te meten :/

of als het goed weer is zondag wil ik wel langs komen om ze te passen...
 
Laatst bewerkt:
Naar dit soort dingen heb ik wel al gezocht...

Zijn die knippers een beetje fel? Mijn huidige kuipknippers zijn namelijk vrijwel niet te zien overdag.
Zou je me ook kunnen vertellen hoe lang de steel is, van de kuip naar de rand van de spiegel? (uit- en in-geschoven)
Zijn ze gevoellig voor trillingen of blijven ze gewoon staan bij hogere snelheden?

Alvast bedankt!
 
Naar dit soort dingen heb ik wel al gezocht...

Zijn die knippers een beetje fel? Mijn huidige kuipknippers zijn namelijk vrijwel niet te zien overdag.
Zou je me ook kunnen vertellen hoe lang de steel is, van de kuip naar de rand van de spiegel? (uit- en in-geschoven)
Zijn ze gevoellig voor trillingen of blijven ze gewoon staan bij hogere snelheden?

Alvast bedankt!

Ik heb de knippers wel al getest met een accu en ze zijn best fel en goed zichtbaar.

Hoe ze zich gedragen bij hogere snelheden zou ik niet weten, ik heb ze zelf nooit gemonteerd gehad.

De lengte ingeschoven is: 24,5 cm, en uitgeschoven 27 cm
 
Ik heb de knippers wel al getest met een accu en ze zijn best fel en goed zichtbaar.

Hoe ze zich gedragen bij hogere snelheden zou ik niet weten, ik heb ze zelf nooit gemonteerd gehad.

De lengte ingeschoven is: 24,5 cm, en uitgeschoven 27 cm
Okee, dan ga ik zelf even meten, en ik hou je op de hoogte. Ben namelijk wel serieus geïnteresseerd. ;)

Nog één snel vraagje, is het mogelijk de bedrading te verwijderen voor het testen? Ik zal namelijk wel gaatjes moeten boren voor die draden, dus dat doe ik natuurlijk liever pas als ik zeker ben van de aankoop.
 
Laatst bewerkt:
Oke is goed!

Ja, je kan de bedrading uit de 'voet' halen, zodat je nog geen gat daarvoor hoeft te boren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan