Enfield scrambler

Heb net een Kawasaki gekocht, geld kan maar één keer rollen :+ En de Mavic heb ik pas in Mei ongeveer nodig dus ik hoop dat DJI dan de problemen wel heeft opgelost :Y


Dat mag ik hopen ja, want ik heb hem in mei echt, echt, echt nodig. Als je hem in oktober besteld hebt, heb je mazzel als je hem deze maand nog ontvangt. Zo erg is de achterstand.
 
..ik zie miob al in een hertenpak door de bush kruipen met camera in den aanslagh.. :P



En dan maar hopen dat je die grote bok geen sjans trekt.. :o
 
_O-



Anyway. De omgeving bevalt wel :)

IMG_3509.jpg
 
Ja leuk, maar waar ga je naartoe op vakantie?? _O-

Foute HDR hoor, zijn we niet gewend van je :+


In mijn vakantie kan ik altijd nog ramptoerist gaan spelen en bijvoorbeeld naar Rotterdam gaan :+


Het licht was echt waardeloos gister -O-
 
Noppies durop, voorspatbordje gewoon zo (niet) laten en lekker het terrein in, kom je dur wel achter!

Mooi vind ik 'm ook niet.
 
..en tenzij er echt een compleet nwe lijn is, en nwe leiding etc zou 'k er niet aan komen..
Ik denk dat dit een miskleun is, ook omdat hij lelijk is maar ze hebben qua degelijkheid/betrouwbaarheid niet zo'n beste naam.. als ze dat intussen ook nog moeten gaan bewijzen vraag ik me af of ze't wel gaan redden..
 
Het lijkt een beetje op de nieuwe offroad versie maar dan met ingekorte voorvork en wegbanden.
Dan zie ik hem toch liever als offroad met die korte wielbasis.
 
Wat voor sterke drank hebben ze in India? Wellicht dat de tekenaar wat teveel heeft gesnoept.. ;)

Zouden ze echt op een specifieke markt/doelgroep mikken?
Durft iemand een gok te maken welke?
 
Meh, zadel en tank eraf en je hebt meteen een supermooie basis. Anyway:

Iedereen een gezond en gelukkig 2917 toegewenst! Mijn eerste ritje zit er iig al op:

IMG_3521.jpg
 
Wat voor sterke drank hebben ze in India? Wellicht dat de tekenaar wat teveel heeft gesnoept.. ;)

Zouden ze echt op een specifieke markt/doelgroep mikken?
Durft iemand een gok te maken welke?

In India heb je drankwinkels met hele rijen dezelfde flessen met bruine vloeistof. De etiketten verschillen en zeggen cognac, whiskey ,etc. Smaakt allemaal hetzelfde en nergensnaar . De bieren daarentegen, kingfisher👍
 
Ik ben op buitenland stage gegaan om wat meer offroadd ervaring op te doen. O-)

Dat is goed gelukt... 4 weken Madagascar op de motor was echt iets om nooit meer te vergeten. Echt zo onwijs gaaf. Hier wat van de highlights:

 
Wow, heel bijzonder! Hoe heb je de reis georganiseerd qua motoren, routes en overnachtingen? En hoe zijn jullie het water over gekomen waar de film eindigt? Heel veel vragen, maar het is ook super interessant.

ps: raak je die drone nooit kwijt? Op sommige beelden vliegt hij echt heel hoog!
 
Wow, heel bijzonder! Hoe heb je de reis georganiseerd qua motoren, routes en overnachtingen? En hoe zijn jullie het water over gekomen waar de film eindigt? Heel veel vragen, maar het is ook super interessant.

ps: raak je die drone nooit kwijt? Op sommige beelden vliegt hij echt heel hoog!


De reis was echt mega bijzonder, heel, heel erg gaaf.

We hebben gewoon wat rondgemaild tot we een motorverhuurder hadden gevonden (nog best moeilijk), zijn erheen gegaan en vertrokken. PLannen hebben we onderweg gedaan. Meestal zijn er wel hotes; te vinden, 1x hebben we in een onveilig gebied in de tet moeten overnachten, dat was niet heel erg leuk.

Die rivier was een eitje, stevig zand en max 50cm diep. Aan het einde van die dag zat een véél grotere en diepere (tot ruim aan de tank). Met de juiste vaart zijn we daar ook doorheen gekomen (verbijsterend wat die dingen kunnen!), maar dat was eigenlijk over het randje. We zaten toen zelf ook al over het randje, zo uitgeput dat ik geen fut meer had om de camera aan te doen o.a. En daar is echt geen woord van overdreven. Ik heb een horloge die mijn hartslag bijhoud en die grafiek is best indrukwekkend voor die dag.

De drone is echt, echt topspul. Die raak je niet kwijt. En als dat toch gebeurt druk je op de toets met de 'H' en komt ie zelf terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan