Enfield scrambler

Vorige week was ik toevallig bij Jv motors voor een bandenwissel van het zijspan, en heb toen nog even bij de twee enfield staan kijken. Zagen er ook leuk uit.
 
Dank je! Eens kijken of ik in de vakantie een rondje langs JV en de motor van Speurders kan plannen (die laatste heb ik vreemd genoeg helemaal gemist, dank!).

Hoe staat het met jouw motoren?
 
Goed, de zijspan gaat weer aan de bullet want m'n jongste wil met mij kamperen van de zomer. Zijn nu lekker samen aan het klussen in het motorschuurtje . Daarna gaan we m'n oude xs650 opknappen. ( dat wordt zijn motor zegt ie.....)
De oudste gaat volgende maand voor haar scooter rijbewijs en wil daarna ook een motor.
Van wie hebben ze dat toch ?
 
Oh, en ik weet natuurlijk niet wat het budget voor je nieuwe project is, en of het per se een enfield moet worden, maar er staan ook een paar leuke BSA's op MP en speurders.
O.a. Een hele leuke blauwe 250 of een rode met een zijklepperblok.
 
Goed, de zijspan gaat weer aan de bullet want m'n jongste wil met mij kamperen van de zomer. Zijn nu lekker samen aan het klussen in het motorschuurtje . Daarna gaan we m'n oude xs650 opknappen. ( dat wordt zijn motor zegt ie.....)
De oudste gaat volgende maand voor haar scooter rijbewijs en wil daarna ook een motor.
Van wie hebben ze dat toch ?

Leuk hoor! Het helpt dat je een goede sleutelplek hebt. Pas maar op dat je de enfield zo niet ook kwijt bent.
 
Oh, en ik weet natuurlijk niet wat het budget voor je nieuwe project is, en of het per se een enfield moet worden, maar er staan ook een paar leuke BSA's op MP en speurders.
O.a. Een hele leuke blauwe 250 of een rode met een zijklepperblok.

Het budget is niet zo boeiend, als het maar waardevast is. Ik heb alleen een hele sterke voorkeur voor enfield omdat ik er al 2 heb staan en de onderdelen zo vreselijk goedkoop en makkelijk zijn. Een ariel zou ik ook nog wel overwegen.
 
Haha, ja straks heb ik alleen die ouwe Meteor nog ( die nog steeds niet af is ) en rijden de jongens lekker rond op de rest. Nee dat gaan we niet doen.
Ik snap de keuze voor Enfield trouwens heel goed. Ook ik heb op een koprevisie na eigenlijk geen problemen meer met de Bullet, starten ,rijden en af en toe een beetje olie erbij, dat is het wel zo'n beetje.
Toch als ik weer eens een paar knaken over heb, zie ik een BSA wel zitten .
 
Mooie foto weer. Blijft een stoer ding die enfield.
Als je nog mooie foto's wilt maken, morgen (zondag) is er een kerst trial wedstrijd in Arnhem. Iedereen die wil komen kijken is welkom op het motorsportpark Arnhem (langs de A50 bij afslag Schaarsbergen)

Heb net mijn matchless weer opgeknapt. Het was wel ontzettend veel werk maar dat is meestal zo.
Morgen mijn eerste wedstrijd in de pre65 klasse trialrijden.
full
 
Dat ligt serieus letterlijk OP de fietsroute (veldrij) die ik in de ochtend van plan was! Hoe laat is dat?
 
Jammer dat ik daar niet mag vliegen :( Ik heb beschikking over een drone met een beest van een camera
 
Het begint om 9.45uur tot 14.00uur.
Ja,jammer maar het verbaast mij niet, de chinook's vliegen wel heel laag en dan ook nog een zweefvliegvelden ernaast
 
Mooie foto weer. Blijft een stoer ding die enfield.
Als je nog mooie foto's wilt maken, morgen (zondag) is er een kerst trial wedstrijd in Arnhem. Iedereen die wil komen kijken is welkom op het motorsportpark Arnhem (langs de A50 bij afslag Schaarsbergen)

Heb net mijn matchless weer opgeknapt. Het was wel ontzettend veel werk maar dat is meestal zo.
Morgen mijn eerste wedstrijd in de pre65 klasse trialrijden.[afbeelding]

Wow, what a beaut!
 
Chris708. Het ligt tegen de A50 bij afslag schaarsbergen. Je ziet de vlaggen en de crossbaan liggen vanaf de A50. Het adres is meen ik hooiweg maar metde navigatie kom je dan aan de andere kant van Arnhem uit.
 
Heet de club MCA ? Dan denk ik dat ik het ook weet te vinden.
Ik ga kijken of ik dit leuk vind, en zo ja ga ik op zoek naar een trailmotor !
 
Dat was een leuk uitstapje voor de Zondag, en leuk om jullie gezien te hebben.
@ hoefijzer , ik heb nog een paar actiefoto' s van je genomen. Als je wil kan ik die via whattsapp wel naar je sturen. Bij interessse graag een pb. Met 06 nummer.
 
Dat was zeker een leuk uitje! Leuk jullie (weer) eens gesproken te hebben. Eens kijken of ik met wat aanpassinkjes aan de Enfield ook eens een poging kan wagen.

h1KjTLE.jpg


KKW2wth.jpg


Ik heb er nog een paar en ook in hogere resolutie. Waar kan ik die eventueel heen sturen?
 
Mooie foto's weer,zal je een pb tje sturen. Het was weer een lekker dagje ploegen en ploeteren en we hebben ons weer prima vermaakt al hadden ze het ons weer heel lastig gemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan