Enfield scrambler

Mwah. Ik heb een vergeten stukje bos gevonden, er stonden iig geen borden. Ik doe overigens wel erg mijn best niets te slopen.
 
Schop. Ik denk dat de vorige post zo'n beetje de laatste keer was dat de Enfield het daglicht heeft gezien. Tot gisteren. Met niet al te veel moeite moeite (puntjes vies, benzine oud, koppeling slipte iets bij het trappen) aan de praat gekregen en een fors stuk gereden. Het is toch echt wel een fijne machine.

Ik speel al een hele tijd met het idee om hem weer origineel te maken, maar het verzamelen van de nodige onderdelen gaat erg traag (en de prijzen vallen tegen). Mocht iemand nog wat hebben liggen.... Ik zoek vooral nog cockpit onderdelen, een zadel, originele uitlaat bocht en demper.
 
Danknje. Ik hou marktplaats al een tijdje in de gaten, maar er komt maar spaarzaam wat langs. eBay heeft genoeg en op zich goedkoop, maar met hele forse verzendkosten.
 
Ik heb wel wat onderdelen; originele narcelle met yoke, uitlaatbocht, originele uitlaat (maar die is zo groot, ziet er niet uit) en nog meer klein spul. Geen zadel maar wel buddy. Stuur maar een berichtje.
 
Als je nog een demper moet hebben en je wil een kick-ass geluid, kan ik je een BSA M20/M21 demper aanraden..8-)
 
Als je nog een demper moet hebben en je wil een kick-ass geluid, kan ik je een BSA M20/M21 demper aanraden..8-)
Ik hou van motoren die een beschaafd geluid produceren.

Over motoren die een beschaafd geluid produceren gesproken. Ik deed gisterochtend de schuurdeur open, stond in eens dit in de schuur (naast de Enfield uit dit topic en de Ariel uit een ander topic). Geen idee hoe die daar terecht gekomen is :+

DSC02912-121430.png
 
Het blijven echt leuke fietsjes om te zien! Helaas voor mij (veel) te klein....
Ik heb nu een scrambler xc 1200, maar daar ga je niet 123 mee raggen (vinnik zonde -O- )
 
Terug
Bovenaan Onderaan