RVS Motogp uitlaat voor een R1 1998/1999

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bikerbennie

Die hard MF'er
20 mrt 2007
860
7
Capelle ad IJssel
RVS Motogp uitlaat voor een R1 1998/1999.

Ik doe hem weg omdat ik een maand of 2 geleden een schuiver heb gemaakt met de R1. Gelukkig alleen wat cosmetische schade aan kappen en een clip-on. En natuurlijk dus de uitlaat. Nu alles weer tip top is, wordt het tijd om de demper te vervangen voor een nieuwe. Dus de beschadigde gaat de verkoop in voor de handige doehetzelver onder ons die hem weer toonbaar kan maken.

Wat foto's uit betere tijden:
full

full

full


En nu dus de schade:
full


En het "carbon" omhulsel ook beschadigd. Dit gebeurde tijdens het demonteren, want de uitlaat beugel was verbogen.
full



De uitlaat is verder nog goed op deze schade na. Een goede polijster moet dit best wel weer netjes kunnen maken.

Er zit trouwens een db-killer bij, maar geen e-keur. Komt zonder db-killer enorm bruut geluid uit!

Prijs??
T.E.A.B.

Bij interesse kunt u mailen naar b e n d e _ l a n g e @hotmail.com (alles aan elkaar)
 
Ja bedankt! Wel balen hoor, want ik was er uitermate tevreden mee. Geweldige sound!

Ik heb de uitlaat eraf gehaald en even gepoetst zodat de schade wat duidelijker in te schatten is. De uitlaatbeugel zoals op de eerste 3 foto's krijgt de koper er gratis bij overigens. Die is nog helemaal spik en span maar heeeell lichtjes verbogen. Met een bankschroef vast wel weer kaarsrecht te krijgen. De beugel heeft mij 30 euro gekost maar ik rij voorlopig toch met de originele duostep.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan