Zadeltassen motodetail amper gebruikt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

born

MF veteraan
11 aug 2004
1.009
8
Amsterdam
Ga je ook weg met de motor maar weet je niet waar je je bagage moet laten dan heb ik de oplossing voor je. Zadeltassen van motodetail(motozoom)ik heb ze zelf maar 2 x gebruikt en liggen nu in de kast stof te vangen. Tassen zijn verstevigd zodat ze hun vorm behouden en zijn te vergroten van 12 liter naar 20 liter per tas dmv rits.Er zitten ook twee regenhoesen bij. Het zijn twee losse tassen die je dmv een adapterplaat vast kunt klikken(de adapterplaat kun je dus op de motor laten zitten).De foto is niet al te best en zal proberen nog een wat betere te maken.

Prijs: ik vind 40 euro wel een mooi bedrag(ex verzendkosten)
full
 
Ik heb belang.. graag een foto van die dingen op jouw RSV? Hoe rijdt dat verder? En dan bedoel ik hoge snelheid en bochtjes pakken.. aangezien ik die dingen allene nodig ben voor weekenden in duitsland en tsja.. dan kom je wel eens boven de 250!

Is dit trouwens inclusief de adapter? en hoe monteer je dat ding op de RSV?

Hoor graag van je.
 
Ik heb helaas geen foto van de tassen op mijn RSV. Wat betreft de montage had ik altijd wat extra bandjes om ze echt goed vast te zetten en uiteraard zit de adapter erbij.
Zelf heb ik er geen 250 mee gereden maar wel 180- 200 en ook langere tijd kruissnelheden van ong. 160. Omdat het zwaartepunt met zadeltassen iets lager ligt dan met bijv. een roltas helpt dat ook weer wat mee in de bochtjes echter ben ikzelf van mening dat je met bagage toch wel wat rustiger moet rijden zowel op topsnelheid als bochten. Wel even het kontje van je fiets beschermen dmv antislipmatje

:W
 
Op de RSV moet de adapterplaat verder naar voren als je in eerste instantie zou denken.
Ong. 3/4 op het kontje en de rest op je bestuurderszadel dit is omdat je anders in de knel komt met je knipperlichten echter je merkt er onder het rijden niets van.
 
Fototje

Zoals je ziet is de adapterplaat gewoon flexibel dus deze vormt zich naar de achterkant van de motor als je hem vastzet, hier heb je dus geen last van.
De adapterplaat maak je vast met twee lange banden en de tassen klik je daar weer aan vast dan de tassen nog even fixeren en klaar.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan