Rizoma kentekenplaat houder

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjefz1000

Die hard MF'er
7 mrt 2012
660
0
zaltbommel
Hallo allemaal,

Ik heb hier nog een mooie Rizoma kentekenplaat houder liggen.
Voor een goed bod mag hij weg.
Er zit kentekenplaatverlichting in en kan voor verschillende motoren gebruikt worden.





Verzendkosten is ook voor de koper.
Ophalen is ook mogelijk in Zaltbommel.

Met vriendelijke groet
 
Is toevallig wel meer dan €130,- nieuw! ;)

Ja, maar rizoma heeft het ( duur ) verkopen van simpele dingen als spiegels en kentekenplaathouders ( mooi design, waar je niks meer van ziet als de plaat er op zit... |( ) verheven tot een ware kunst..

Net als die boomtube "uitlaten" stukje steigerpijp, boomtube er in graveren en verkopen voor top dollar. :P
 
Hmja, als ik zoiets wil maak ik het zelf voor €6,-. Maar er zijn genoeg Rizoma fans die het er voor over hebben.
 
Dit is de maat van de houder.



Maar goed een gaatje boren als de maat wat groter is kan natuurlijk altijd of even een ander beugeltje maken.
 
Hmja, als ik zoiets wil maak ik het zelf voor €6,-. Maar er zijn genoeg Rizoma fans die het er voor over hebben.

Rizoma is zeer goede kwaliteit materiaal en een mooi design.
Sommige mensen zijn niet zo handig om dit soort dingen te kunnen maken en meestal als iemand dan iets heeft gemaakt ziet het er totaal niet uit.

De kentekenverlichting is trouwens LED ook zeer mooi om te zien al zeg ik het zelf.
 
Rizoma is zeer goede kwaliteit materiaal en een mooi design.
Sommige mensen zijn niet zo handig om dit soort dingen te kunnen maken en meestal als iemand dan iets heeft gemaakt ziet het er totaal niet uit.

De kentekenverlichting is trouwens LED ook zeer mooi om te zien al zeg ik het zelf.

Niets ten nadele van dit stukje design hoor, ik bedoel er niets negatiefs mee! En idd, het gros van de zelfbouw projecten op basis van gamma L profieltjes eindigt in een afzichtelijk ding ;)
 
Niets ten nadele van dit stukje design hoor, ik bedoel er niets negatiefs mee! En idd, het gros van de zelfbouw projecten op basis van gamma L profieltjes eindigt in een afzichtelijk ding ;)
Mijn Gamma zelfbouw project was prachtig geworden. Helaas wel afgebroken na 2 ritten _O- :X

Zoek ook nog een kentekenplaathouder, maar denk dat Rizoma (zelfs 2e hands) boven mijn budget uit gaat komen.
 
Ik heb hem nog wel liggen alleen de kentekenplaat verlichting werkt niet meer.
Opzich is die wel te bestellen dus als dat geen probleem voor je is dan mag je hem overkopen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan