Rapid Bike 3 voor Z750 uit 2007 en hoger

BioBak

MF veteraan
10 mei 2010
1.898
0
Amsterdam
RapidBike 3 inc. kabelboom voor een Z750 uit 2007 of hoger.

Ik heb deze module gekocht, helaas nooit tijd gehad om te monteren en mag dus weg.
Mag opgehaald worden, maar kan ook verzonden worden.

rapidbike.jpg


Prijs is vaste prijs. En dat is 225 euro.

Ik heb tevens een zgan K&N filter liggen voor 50,-
 
Laatst bewerkt:
Durf ik niet te zeggen, ik weet dat de kabelboom geschikt is voor Z750, maar het zou goed kunnen dat het zelfde is voor een Z1000. Vraag het even aan een tuner, of plemp je vraag hier neer. ;)
 
Heeft eigenlijk meerdere redenen.

De reden waarom hij nooit gemonteerd is omdat het gehaper van mn motor verholpen is door de luchtfilter te vervangen (dat was voor mij een goedkopere oplossing). Hij loopt weliswaar nog steeds niet soepel maar ik vind ook zonde om zo'n dure accessoire op een motor te monteren die altijd buiten aan een paal gestald staat.

Ik heb ook een gebruikte K&N luchtfilter voor je als wilt... ;)
 
ik heb eigenlijk in alles wel intresse.
Als je voor me uit kan zoeken of het allemaal op een z1000 uit 2008 kan dan kunnen we misschien een deal maken
 
Zou je voor mij even wat gegevens willen melden i mijn pb zodat ik kan kijken dat het echt iets voor mijn z1000 is voor dat ik iets koop dat niet iets voor mijn motor is?
Nummers enzo.

Alvast bedankt!
 
Ik heb ook even voor jullie opgezocht en wat ik heb kunnen vinden moet het passen. Er wordt dezelfde kabelboom gebruikt voor een Z750 als voor een Z1000 behalve bj 2006 en lager moet er een andere kabelboom worden gebruikt.
Je moet wel een andere firmware in doen. Daar weet ik ook wel iemand voor ;)
 
Ik heb een geinteresseerde verkoper.

Ik neem aan dat niemand hier meer interesse heeft..
 
Terug
Bovenaan Onderaan