Voxan Café Racer

Ja volgens mij wel, maar heb er ook geen ervaring mee.
 
Net papa geworden, dus zal hier ook wel een paar weekjes stil zijn ;)
 
Dank jullie wel. Mams en kind nog in ziekenhuis, maar gaat prima.
 
Toch weer wat progressie, omdat ik deze week vrij ben.
De kabelboom is bijna klaar. Mooi opnieuw ingetaped met 3M zelf vucaniserende tape. Dat is echt mooi spul. Ik zal eerdaags nog wat piccies plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Hier bij de beloofde foto's. Het eerst begin, alle draadjes verlengd en eerste stuk ingetaped

DSC_0717.jpg

DSC_0719.jpg


Mooi spul die zelf vulcaniserende tape.
Meteen ook maar wat andere delen beter ingewikkeld.

DSC_0721.jpg


Dan naar achteren toe de draadjes weer aansluiten. Is nog een hele wirwar zo, maar alles is netjes gecodeerd dus geen probleem.

DSC_0722.jpg


Overlengtes netjes inleggen en mee tapen.

DSC_0725.jpg


Begint er steeds meer op te lijken

DSC_0727.jpg


Alles aangesloten en laatste gedeelte intapen.

DSC_0732.jpg


En klaar!

DSC_0735.jpg


Relais enz. even voor nood gemonteerd om te kijken of het achter het kapje valt. Dat gaat lukken.

DSC_0739.jpg

DSC_0742.jpg


Zekeringhouder e.d. zijn dus netjes naar de kont verhuisd en daar is wel ruimte om dat netjes te monteren om de tank heen.

DSC_0749.jpg


Nu nog een klein dilemma. Spanningsregelaar mag wel wat rijwind hebben dus leek me dit wel een mooie plek. Wie heeft er meningen?

DSC_0746.jpg

DSC_0747.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nu nog een klein dilemma. Spanningsregelaar mag wel wat rijwind hebben dus leek me dit wel een mooie plek. Wie heeft er meningen?

Onder het spatbord - zoals na de update bij de Moto Morini Corsaro's - plenty koeling en uit het zicht.
 
Geef eens een voorbeeldje van? Zit hij dan niet in de waterstraal van de achterband?
 
En weet iemand of er een kleinere spanningsregelaar toepasbaar is? Deze is het zelfde als een Honda regelaar uit de jaren 80 :? Zit ook op de VF750F namelijk, die ik aan het ombouwen ben naar zijspan.
 
kleiner moet je niet willen... de regelaar is niet zo groot, maar het koeloppervlak is hetgene wat ruimte nodig heeft.

zonder koeloppervlak raakt ie oververhit en gaat ie stuk
 
Dan doe ik het gewoon als op de foto. Vind het ook niet lelijk om hem te zien bij een naked.
Kabeltjes iets verlengen, maar is inmiddels mijn specialiteit ;)
 
Hier bij de beloofde foto's. Het eerst begin, alle draadjes verlengd en eerste stuk ingetaped

[afbeelding]
[afbeelding]

Mooi spul die zelf vulcaniserende tape.
Meteen ook maar wat andere delen beter ingewikkeld.

[afbeelding]

Dan naar achteren toe de draadjes weer aansluiten. Is nog een hele wirwar zo, maar alles is netjes gecodeerd dus geen probleem.

[afbeelding]

Overlengtes netjes inleggen en mee tapen.

[afbeelding]

Begint er steeds meer op te lijken

[afbeelding]

Alles aangesloten en laatste gedeelte intapen.

[afbeelding]

En klaar!

[afbeelding]

Relais enz. even voor nood gemonteerd om te kijken of het achter het kapje valt. Dat gaat lukken.

[afbeelding]
[afbeelding]

Zekeringhouder e.d. zijn dus netjes naar de kont verhuisd en daar is wel ruimte om dat netjes te monteren om de tank heen.

[afbeelding]

Nu nog een klein dilemma. Spanningsregelaar mag wel wat rijwind hebben dus leek me dit wel een mooie plek. Wie heeft er meningen?

[afbeelding]
[afbeelding]

Welke tape is dat? Van Conrad??
 
Nee niet van conrad. Ik zal zo even kijken. Volgens mij 3M
Moet eerst uitgerekt en dan omwikkelen.
 
Weet iemand trouwens waar ik mooie controle lampjes kan vinden voor het dashboard?

@ Kwastert:

DSC_0719-1.jpg


Weet trouwens niet waar het vandaan komt, want had het al tijden in de bus liggen.
 
Laatst bewerkt:
Dat maak je mooi JFJ!

Het slaapgebrek werkt inspirerend volgens mij. Echt een hele mooie kabelboom zo.
Daar is mijn spanneke jaloers op.
 
Als ik nog eens van dienst kan zijn ;) Een ieder zijn kwaliteiten. Tnx voor je compliment.
Slaapgebrek valt nog alleszins mee. Isa is heel lief en meld zich alleen op de juiste tijden.
Deze week heb ik vakantie en neem extra de tijd voor deze dingen omdat dagelijkse beslommeringen er altijd toch wel blijven.
 
Hier bij de beloofde foto's. Het eerst begin, alle draadjes verlengd en eerste stuk ingetaped

[afbeelding]
[afbeelding]

Mooi spul die zelf vulcaniserende tape.
Meteen ook maar wat andere delen beter ingewikkeld.

[afbeelding]

Dan naar achteren toe de draadjes weer aansluiten. Is nog een hele wirwar zo, maar alles is netjes gecodeerd dus geen probleem.

[afbeelding]

Overlengtes netjes inleggen en mee tapen.

[afbeelding]

Begint er steeds meer op te lijken

[afbeelding]

Alles aangesloten en laatste gedeelte intapen.

[afbeelding]

En klaar!

[afbeelding]

Relais enz. even voor nood gemonteerd om te kijken of het achter het kapje valt. Dat gaat lukken.

[afbeelding]
[afbeelding]

Zekeringhouder e.d. zijn dus netjes naar de kont verhuisd en daar is wel ruimte om dat netjes te monteren om de tank heen.

[afbeelding]

Nu nog een klein dilemma. Spanningsregelaar mag wel wat rijwind hebben dus leek me dit wel een mooie plek. Wie heeft er meningen?

[afbeelding]
[afbeelding]
Pfffff....das knap werk JFJ en dan te bedenken dat je kleurenblind bent :+
 
Laatst bewerkt:
Senks voor de tip. Vond dit ook nog wel een leuk plaatje.

1345738483-photo0249.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan