Mini halogeen knipperlichten met witte lens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mechanism

MF veteraan
3 jun 2009
10.135
3.275
Setje van 4 mooie mini knippers met halogeen lampjes (wel een bak licht, geen weerstanden of speciale relais nodig).

De lampjes zijn oranje, lenzen zijn wit en met E keur. Afmeting lens: 45 x 18mm. Behuizing is van mooi verchroomd aluminium, dus niet van plastic zoals die Motozoom ondingen (die kosten €56,- per set).

Ze zijn splinternieuw en gaan weg vanwege wijziging project.
full


Scherp MF prijsje... €40,- + verzenden
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht, dit wordt er zo een die na een paar uur al op slot kan.. :+

Last van de recessie jongens? Of komt het door het voetbal vanavond.. ;)
 
Ben bereid de verzendkosten te delen, dus dan wordt het een symbolische €43,37 ;)
 
Ik zou ff oppassen. deze heer maakt afspraken die hij niet nakomt..

Beetje een laffe opmerking in een verkooptopic zonder dat je er verder op in gaat. Ik denk persoonlijk dat er meer dan genoeg mensen zijn die die opmerking kunnen weerleggen én er ook gewoon 100% achter kunnen staan.
 
Beetje een laffe opmerking in een verkooptopic zonder dat je er verder op in gaat. Ik denk persoonlijk dat er meer dan genoeg mensen zijn die die opmerking kunnen weerleggen én er ook gewoon 100% achter kunnen staan.

nee hoor...meneer verkoopt zijn tank aan me, en vertelt me doodleuk 4 minuten later dat ie hem aan een ander wil verkopen omdat ie 10 euri meer krijgt...

dus helemaal waar...

Maar ga je gang....
 
Zoals ik al aangaf (met link voor de eventueel geïnteresseerden), was dat al bekend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan