MF 't Gooi Deeltje 122

ok.. noodpoll

  • wet t-shirt

    Stemmen: 17 63,0%
  • speedo

    Stemmen: 4 14,8%
  • opzouten, ik wil enkel vreten!

    Stemmen: 6 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
res0326.jpg


.... en nu lekker pitten. :Z
 
Laatst bewerkt:
:Z

Lekker avondje vssen achter de rug> Eerste glasoog van het seizoen lag in de boot *O*

Fred: BBQ check, beamer is altijd leuk :Y
Kato WB: mooie plaatjes :]
Teun en Bart ook WB :]
Els: zadelpijn viel mee, af en toe staan op de steppies was goeie afwisseling.
Tom: gefeli, kop is er af.

trusten Gooi :z
 
@ Krullie: Van harte ;)





frankrijk super, italie super, zwitserland iets saaier,zwarte woud ook super en het zwarte woud is me zo goed bevallen dat ie op nr 1 staat als volgende verre trip .veel km's gemaakt iedere dag van 9:00 tot 21:00 maar was leuk.
Super man *D

Welkom Terug allemaal :Y








@ Kato: Mooi zwemfilmpje :')
 
pff.. dagje geen MF gechecked.. 4 pagina's doorspitten met WB posts _O-

bij deze dus ook maar ff meedoen :P

@ tripgangers die terug zijn, WB :W , :} voor de gereden kilometers.. maar moet idd ook wel nageven dat ik toch ook wat minder in de km's zou hangen en wat langer op lokaties zou blijven om te genieten van 't uitzicht etc.. magoed.. ieder z'n meug :)

'k heb trouwens écht mazzel gehad met de nachtrit.. ging vanavond weer ff op de motor erop uit en 'pats'.. na 1 minuut vloog de koplamp er uit.. en ik heb toch echt geen reserve in de kofferbak liggen.. voor t donker dus nog ff snel langs de Texaco bij mediapark voor een H7 lampie.. phew, dat had zaterdagnacht niet moeten gebeuren :X

*check: reservelampjes mee volgende keer :+
 
Jawel........
..... ook ik ben weer binnen. :]

Om 20:45 stond de motor in de garage en ben ik inmiddels schoon en fris de foto's en filmpjes aan het uitzoeken. Vanmorgen begonnen met de Stelvio omhoog en de Umbrail naar beneden... heerlijk rustig op maandag. :Y

Daarna de dagroute van zo'n 225km. afgereden om vervolgens via de snelweg weer ri. huis te koersen. Ik begon met 35gr. en eindigde net met 18gr. .... droog gehouden qua regenwater maar nog wel ff een nat pak gehaald vanmiddag.
Een welkome verkoeling..... _O-

klikkerdeklik

Maar goed.... het zit er weer op.
Mijn uitgezette routes gereden en het totaal aantal kilometers staat op: 3798.7
Niet gek voor 5dgn. sturen..... *D

Col de Tende

[afbeelding]

Ah... hier ~ 150 km minder. :P
Leuk filmpje! *D
 
Laatst bewerkt:
Goede morgen :Z

reizigers welkom terug.. :W

Zo eerste dag weer werken na ruim 2 weken vrij... pff weer ff in het ritme komen...
 
Mogguh! :Z :Z

Kato: WB en sieht gut aus! :Y

Hier nog 4 daagjes werken en dan een weekje een relaxvakantie in Frankrkijk! *O*
 
frankrijk super, italie super, zwitserland iets saaier,zwarte woud ook super en het zwarte woud is me zo goed bevallen dat ie op nr 1 staat als volgende verre trip .veel km's gemaakt iedere dag van 9:00 tot 21:00 maar was leuk.

Hey Teun, wat opmerkelijk dat je Zwitserland wat saaier vond... Furka, Grimsel, Susten, Nufenen, Albula.... die zijn allemaal juist bijzonder mooi. Dan heb je misschien een stukje gehad wat wat minder interessant was... zou het niet afserveren maar een keer een ander deel pakken.

Zwarte woud... is niet ver hoor.... kan je ook net zoals de Eifel in een lang weekend pakken. :Y

Fijn dat je het naar je zin hebt gehad voor een eerste keer in de Alpen rijden, leuk he! *O*
 
Voor volgend jaar heb ik in ieder geval twee opties die ik ga uitwerken.... ben al aan het verzamelen voor het oostelijk deel van de Dolomieten, Friuli, Slovenie en ga ook aan de bak met een Noorwegen route... die plaatjes van Achi doen het hem wel... :P
Weer een leuke actie voor komende winter... *D
 
Goedemorgen! :W


Nocer en Kato, jullie ook welkom thuis ;)

ty :)

Hey Teun, wat opmerkelijk dat je Zwitserland wat saaier vond... Furka, Grimsel, Susten, Nufenen, Albula.... die zijn allemaal juist bijzonder mooi. Dan heb je misschien een stukje gehad wat wat minder interessant was... zou het niet afserveren maar een keer een ander deel pakken.

Zwarte woud... is niet ver hoor.... kan je ook net zoals de Eifel in een lang weekend pakken. :Y

Fijn dat je het naar je zin hebt gehad voor een eerste keer in de Alpen rijden, leuk he! *O*

Waar Teun op doelt is dat je in Zwitserland even wat duffe stukjes had om bij de passen te komen. We hebben geen snelweg gedaan maar hebben de Col de la Croix gepakt. Echt een aanrader, een mooie Col met leuke wegen. Daarna via het meer van Thun naar Interlaken gereden. Helaas de saaie kant gepakt ivm tijd, anders had ik de zuidkant willen pakken. Daar kan je erg mooi langs het water rijden.

Daarna de leuke passen gedaan.

De weg tussen de passen in viel even tegen omdat je in Frankrijk geen saaie tussenstukken had, maar vanaf de passen naar snelle bochten ging en gelijk weer een pas had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan