MF 't Gooi Deeltje 122

ok.. noodpoll

  • wet t-shirt

    Stemmen: 17 63,0%
  • speedo

    Stemmen: 4 14,8%
  • opzouten, ik wil enkel vreten!

    Stemmen: 6 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie lachen nu omdat jullie weten dat het onzin is toch.... ;)

Als ik voorop reed was het soms toch wel aanpoten voor de heren. En off-road had ik voldoende tijd om mijn fotocamera te pakken, in te stellen en een leuk plekje te zoeken om een foto te maken. ;)
 
Dat ben ik, altijd maar grappen maken. '(

;)

Meer foto's komen later. Misschien even in de pauze.
 
Jullie lachen nu omdat jullie weten dat het onzin is toch.... ;)

Als ik voorop reed was het soms toch wel aanpoten voor de heren. En off-road had ik voldoende tijd om mijn fotocamera te pakken, in te stellen en een leuk plekje te zoeken om een foto te maken. ;)

helling op gaat nog wel, maar helling af _O-
 
Jullie lachen nu omdat jullie weten dat het onzin is toch.... ;)

Als ik voorop reed was het soms toch wel aanpoten voor de heren. En off-road had ik voldoende tijd om mijn fotocamera te pakken, in te stellen en een leuk plekje te zoeken om een foto te maken. ;)


Dit stukkie is haast nog grappiger dan het eerste _O- _O-






;) :j
 
:? Leg uit... :)

De KTM was erg zeldzaam in de Alpen. Wel veel GS-en gezien..... erg veel. :P
Rem zelf maar eens met zo'n wazige telelever helling af. Op asfalt al een beproeving van je normale gevoel, maar met hobbeltjes :X
 
Rem zelf maar eens met zo'n wazige telelever helling af. Op asfalt al een beproeving van je normale gevoel, maar met hobbeltjes :X

Weinig ervaring ermee. :) Ik vond het sowieso niet lekker rijden met een telelever. Je hebt totaal geen feedback van wat er gebeurd. Jammer.....

Maar geloof je. :P
 
Reizigers: fijn dat jullie weer veilig thuis zijn; wb!! Wat een heerlijke foto's!! Kom maar met meerrrrr *D

Voor volgend jaar heb ik in ieder geval twee opties die ik ga uitwerken.... ben al aan het verzamelen voor het oostelijk deel van de Dolomieten, Friuli, Slovenie en ga ook aan de bak met een Noorwegen route... die plaatjes van Achi doen het hem wel... :P
Weer een leuke actie voor komende winter... *D
Noorwegen staat ook nog op mijn lijstje, dus leef je uit O-) *O*

Daan: wat voor een getuigeverklaring heb je afgelegd dan? (als je niets hebt gezien). Gelukkig leek het mee te vallen met het letsel.
 
Nou kenniknierije *D maar die BMW remt voor mij prima :P
 
Reizigers: fijn dat jullie weer veilig thuis zijn; wb!! Wat een heerlijke foto's!! Kom maar met meerrrrr *DNoorwegen staat ook nog op mijn lijstje, dus leef je uit O-) *O*

Sowieso wel handig om zoiets te hebben.... als het weer op de ene locatie slecht is, heb je ook een super alternatief.

Winterprojectje... *D
 
Zou dat geen gewenning kennen?

Waarom draag je een stropdas op de plek waar die het rottigst zit. URRRGGGHH. Ik kom wel eens vrienden tegen van de middelbare school, die hebben dan lunchpauze, die lopen keurig in het pak. En dan vraag ik ook altijd van: vind je dat nou niet vervelend zo’n stropdas? En weet je wat ze dan altijd zeggen? Mwoa dat went zo. Dat went zo, dat is toch geen argument, het went zo. Ik weet zeker dat als je iedere ochtend consequent een deegrol in je poepgaatje probeert te stoppen dat het op een gegeven moment ook gaat wennen, maar dat is toch geen reden om het te doen?
--Theo Maassen

;)
 
Zou dat geen gewenning kennen?

nee, er zit gewoon veel minder feedback in. Op straat kun je dan gaan leren vertrouwen op het ABS, maar dat is bij 1 hobbeltje al een remweg verlenger en geeft daardoor bij extreem remmen in straat situaties ook geen vertrouwen.
 
Bedankt voor alle GS-ers uit Italie, Frankrijk, Nederland, Zwitserland, Oostenrijk en Duitsland.

Ze vroegen erg bezorgd aan mijn mede-rijders die wel een GS hadden of het niet lastig was om iemand met een KTM erbij te hebben en of dat niet een beetje op hield.....


B|

_O-

Mooie ploatjes Bart *D
 
Laatst bewerkt:
in dat filmpje had ik te weinig snelheid (lees geen evaring) en kwam ik in de klei vast te zitten trail attacks zijn met droog zand goed genoeg daarvoor maar met modder word het moeilijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan