Het MV Agusta topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
De mini-zekeringen in die box hebben kontakjes die nogal snel corroderen. Zo is bij toen de fuse voor de benzinepomp helemaal weggesmolten......box heb ik gelukkig met een externe zekering kunnen fixen.
 
Mwoah, valt wel mee denk ik. Alhoewel het starten wat moeizaam gaat....ik denk dat de accu het langzaam aan het begeven is. Zit er ook al sinds 2007 in ;-)
 
http://www.motociclismo.it/mv-agusta-brutale-675-e-triumph-street-triple-r-la-comparativa-in-diretta-moto-52023
IMG_7337.JPG_630_490.jpg
 
hi peeps

ben aan t kijken voor een brutale 910.

ben 1.88 past dat nog of wordt t proppen ga dr wel mee proefrijden maar ben mijn papiertje ff kwijt |( (voor 2 Maanden)

en hoe is t met de betrouwbaarheid? las dat de Hub nog wel is stuk gaat maar verder nog dingetjes om rekening mee te houden?

:W
 
ben aan t kijken voor een brutale 910.

ben 1.88 past dat nog of wordt t proppen
en hoe is t met de betrouwbaarheid? las dat de Hub nog wel is stuk gaat maar verder nog dingetjes om rekening mee te houden?

:W

Ik heb een 910R en ben 1.93. Ik heb altijd gezegd ik kan op alles rijden als het maar 2 wielen heeft een stuur en een motorblok.

De motor valt niet groot uit maar dat heb je er voor over of niet natuurlijk.........
 
hi peeps

ben aan t kijken voor een brutale 910.

ben 1.88 past dat nog of wordt t proppen ga dr wel mee proefrijden maar ben mijn papiertje ff kwijt |( (voor 2 Maanden)

en hoe is t met de betrouwbaarheid? las dat de Hub nog wel is stuk gaat maar verder nog dingetjes om rekening mee te houden?

:W

Ja je rijbewijs, kan ook op een brutale makkelijk ingenomen worden :+
 
lekker gastvrij hiero :r


Leuk, dat kots-icoontje d'r bij.....

Beetje zielig, vindt je niet?

Nogmaals, als je een beetje moeite neemt om het draadje door te lezen weet je precies van de hoed en de rand.
 
Leuk, dat kots-icoontje d'r bij.....

Beetje zielig, vindt je niet?

Nogmaals, als je een beetje moeite neemt om het draadje door te lezen weet je precies van de hoed en de rand.
als je geen zin hebt om info te geven zeg dan niks en niet zo'n bijgogem uithangen.

ga niet alles doorlezen als iemand in 1 regel mij de uitkomst kan bieden.

dus wat is er zielig :X
 
Ik heb een 910R en ben 1.93. Ik heb altijd gezegd ik kan op alles rijden als het maar 2 wielen heeft een stuur en een motorblok.

De motor valt niet groot uit maar dat heb je er voor over of niet natuurlijk.........

zie je lambal zo kan t ook
 
Leuk, dat kots-icoontje d'r bij.....

Beetje zielig, vindt je niet?

Nogmaals, als je een beetje moeite neemt om het draadje door te lezen weet je precies van de hoed en de rand.

Ik geloof niet dat als je dit topic doorleest je daadwerkelijk wijzer wordt met de vraag die gesteld werd...

En zo volgt er een opstapeling van debiele reacties waar ik er een aan toe voeg :-)
 
Ach, ik ben de beroerste niet....

1) achterhub. Onderhoud bij 18000km is voorgeschreven maar sommige halen dat niet. Gaan dan meestal kapot op de snelweg.
2)elektronikabox. Tja, italiaans he. Spul wordt gewoon veelste warm.Is zover ik weet geen alternatief voor.Snap overigens niet waarom ze dat ding bij de brutales niet onder het kontje hebben gemonteerd.
3)warmlopen. Temperaturen van 110-113 C zijn normaal? is een upgrade van impeller en groter pomphuis (als je de moeite neemt om de laaste paar pagina''s terug te lezen was je alledrie deze issues tegen gekomen)!
Warmlopen heeft voor de gekuipte versies ook soms tot gevolg dat de injectoren stuk gaan.

Verder...: als ie past voor 1.93m weet ik niet. Eerlijk gezegd denk ik 't niet want mijn brutale past mij perfect en ik ben 1.71m....veel groter moet je volgens mij niet zijn.

Dat waren de issues die ik ken. Verder de fiets zelf...: gasaanname is bizonder agressief. Rijden op een hobbelige weg betekent voor lul rijden want je gas gaat aan/uit.Bij mijne althans. Een brutale groter dan 910cc is geen beginnersfiets. Bandenkeus Pirelli is vragen om problemen bij nat weer i.c.m. de aggressieve gasaanname.


edit: benzineverbruik is hoog. Beste wat ik gehaald heb is 1 op 13. Meestal 1 op 10.Octane 95euro is wel voldoende ( 98 super is niet nodig).
 
Laatst bewerkt:
Wat een aardige reactie.

Voor wat betreft de lengte en een Brutale, ik denk niet dat 1,93 een probleem is. Ben zelf 1,85 met relatief lange benen en ik zit prima op een Brutale.
 
Jaa, http://www.werner-staender.de/ voor € 95. Ik heb hem ook en ben er erg tevreden over, gebruik ik ook als de ketting moet worden gesmeerd, het wiel draait lekker soepel.
Klik hier voor een filmpje.
[afbeelding]
Check, dit zou een goede optie zijn. Blijkbaar heb je ook een engels alternatief:
Motorcycle Equipment - Abba Stands, UK
deze de gelijke prijs maar dan in ponden. Weet toevallig iemand of dit een Fits All Concept, of moet je een speciaal type kopen voor de MV? (heb namelijk een paar tweedehands versies gevonden)

Weet iemand nog een goedkoper alternatief (met hetzelfde principe) of kom je niet weg met een prijs van 50 euro?
 
Is er hier iemand die navigatie heeft gemonteerd op zijn agusta? Zoja, heb je hier toevallig een foto van?
 
Ach, ik ben de beroerste niet....

1) achterhub. Onderhoud bij 18000km is voorgeschreven maar sommige halen dat niet. Gaan dan meestal kapot op de snelweg.
2)elektronikabox. Tja, italiaans he. Spul wordt gewoon veelste warm.Is zover ik weet geen alternatief voor.Snap overigens niet waarom ze dat ding bij de brutales niet onder het kontje hebben gemonteerd.
3)warmlopen. Temperaturen van 110-113 C zijn normaal? is een upgrade van impeller en groter pomphuis (als je de moeite neemt om de laaste paar pagina''s terug te lezen was je alledrie deze issues tegen gekomen)!
Warmlopen heeft voor de gekuipte versies ook soms tot gevolg dat de injectoren stuk gaan.

Verder...: als ie past voor 1.93m weet ik niet. Eerlijk gezegd denk ik 't niet want mijn brutale past mij perfect en ik ben 1.71m....veel groter moet je volgens mij niet zijn.

Dat waren de issues die ik ken. Verder de fiets zelf...: gasaanname is bizonder agressief. Rijden op een hobbelige weg betekent voor lul rijden want je gas gaat aan/uit.Bij mijne althans. Een brutale groter dan 910cc is geen beginnersfiets. Bandenkeus Pirelli is vragen om problemen bij nat weer i.c.m. de aggressieve gasaanname.


edit: benzineverbruik is hoog. Beste wat ik gehaald heb is 1 op 13. Meestal 1 op 10.Octane 95euro is wel voldoende ( 98 super is niet nodig).

deze euvels ben wel tegen gekomen in dit topic,maar wat zijn de kosten als de hub stuk is en komt er dan gelijk een gemodificeerde in :?
en dat warmlopen heeft dat gevolgen voor de electronica of hoord dat bij de motor ?

qua lengte zal t wel goed komen ga binnenkort ff kijken bij bruggeman staan er een paar is t nog erg veel verschil tussen de 750 en 910 qua karakter van t blok? volgens mij qua koppel wel maar peekaas niet zo veel.
 
" 2).Snap overigens niet waarom ze dat ding bij de brutales niet onder het kontje hebben gemonteerd."

omdat dat de ideale plek is voor mijn handtasje

:)
 
kan maar je kan als je ervaring hebt met de bike t ook kunnen zeggen :?

lekker gastvrij hiero :r

Lekker binnenkomen hier _O- Ga is proefrijden en kijk wat je ervan vind! Houd er wel rekening mee; ook op een naked ben je zo je rijbewijs kwijt tegenwoordig....

Iets met artikel 5 :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan