Inrijwielklem, ongeopende verpakking, 2 jaar garantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubin

MF'er
4 jun 2012
119
0
Leuven (België)
Hallo,
ik had deze inrijwielklem gekocht voor mijn motor mee op vakantie te kunnen transporteren maar door omstandigheden gaat dit niet door. Hierdoor heb ik de klem nog niet uit zijn verpakking gehaalt. Hij heeft mij nieuw €60 gekost en ik zou er toch graag nog €35 voor krijgen aangezien hij momenteel toch in promotie staat.
NOG 2 JAAR GARANTIE!!

Beschrijving:
U rijdt met het voorwiel in deze inrijklem en door het kantelmechanisme staat de motorfiets muurvast. De inrijklem kan eenvoudig op een vaste ondergrond worden gemonteerd zoals aanhangwagen of in een bus, maar deze wielklem is ook net goed los te gebruiken door de stabiele constructie. Ideaal voor transport, maar ook voor (winter)stalling en onderhoudswerkzaamheden aan uw motor. Deze klem is geschikt voor motorfietsbanden van 16" t/m 19". Uiterst stabiele, gelaste constructie met een kras- en slagvaste poedercoating.

Groeten,
Rubin.
full
 
Laatst bewerkt:
ik heb er niet te veel voor betaald, ik heb gewoon net niet kunnen genieten van de actie, dan wacht ik wel tot het EK voorbij is he, als het jou dan toch zo stoort. Dan maak ik er nog altijd verlies op. En ohja, 2dehands? Noem jij iets dat nog in zijn ongeopende verpakking is 2dehands? Dan wil ik niet weten hoe jij met je materiaal omgaat..
Lol natuurlijk is het dan 2e hands jij hebt het toch al gekocht en nu verkoop je het weer door, dus 2e hands heeft niks met gebruik te maken. Maare ik denk dat 30 euro een normale prijs is, voor 40 kan je hem zo bestellen incl gratis verzenden. En ja dan heb je verlies jammer jo, had ik ook met een tanktas 1x gebruikt en daarna verkocht zo gaat dat
 
Mag ik voorstellen:
Berichten verwijderen en TS de kans bieden om zijn vraagprijs aan te passen.
 
Laatst bewerkt:
Berichten verwijderen zullen ze niet doen, maar ik heb iig mijn berichten al aangepast.
Moet je zelf wel mijn quotes aanpassen uiteraard ;)

Succes met de verkoop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan