Scott Deroue

Misschien dat Dorna nog iets voor hem kan betekenen
Dat gaat Tet! niet geloven. :+
, zij willen immers er toch wel graag een Nederlander bij, daarom kreeg Iwema immers jaar na jaar maar weer een plekje toegewezen.
Ik zag zelfs Jonathan Rea 'klagen' dat Nederlanders het goede paspoort hebben. _O-
(het ging dan wel over Michael van der Mark en de mogelijke toekomst in de MotoGP)
 
Nu zijn de afgelopen 3 banen nieuwe voor Scott, maar het lijkt wel of die 2014 gewoon een slechtere (moeilijker te rijden) machine is dan de 2013. Ana reed ook helemaal achterin en Scott is ook gemiddeld genomen 10 plaatsen gezakt.

Ook als je het gehele seizoen door kijkt naar Kornfeil die vaker in top 10 te vinden is dan rond plek 20. Ook Iwema, welliswaar op FTR Honda en Mahindra, maar doorsnee genomen veel sneller dan met de Kalex.

Heeft er iemand al eens de moeite genomen om de tijden van Scott op de 2013 machine te vergelijken met andere Kalex rijders van vorig jaar? De weer omstandigheden mogen dan wel verschillen en de banden zijn beter geworden, maar toch..

Hoop dat Scott een 2e kans krijgt met een schone lij, maar met Vasquez die in FP1 en 2 er goed bij, ben ik bang dat ze eerder Vasquez gaan kiezen (niet dat dat van deze trainingen afhangt trouwens, hij is gewoon snel)
 
Laatst bewerkt:
Maar is Vasquez niet gek al hij naar RW gaat ? Die bakken er ook niet veel van dit jaar. Hopeloos seizoen voor zowel RW als Scott. Dat moet echt beter volgend jaar want meer kansen komen er op deze manier niet.
 
Vazquez gaat Supersport rijden volgend jaar waarschijnlijk. Scott Deroue moet ook iets anders zoeken. RW racing is geen juiste springplank. Scott presteert tegenvallend, maar het team is teleurstellend.
 
Vazquez gaat Supersport rijden volgend jaar waarschijnlijk. Scott Deroue moet ook iets anders zoeken. RW racing is geen juiste springplank. Scott presteert tegenvallend, maar het team is teleurstellend.
Gaaf! Waar haal je dat vandaan? En voor welk team?
 
Dat vertelde Weeink vandaag in de uitzending. Team is nog niet bekend maar zijn manager had hem een competatieve motor beloofd.
 
Dat vertelde Weeink vandaag in de uitzending. Team is nog niet bekend maar zijn manager had hem een competatieve motor beloofd.
Interessant. Een competitieve Spanjaard in het World Supersport, dat zal de populariteit van de sport zeker doen toenemen in dat deel van de wereld hoop ik. :)
 
Interessant. Een competitieve Spanjaard in het World Supersport, dat zal de populariteit van de sport zeker doen toenemen in dat deel van de wereld hoop ik. :)

Ik denk dat spanjaarden maar niet toegelaten moeten worden in wss en sbk. De rest van de wereld wil ook eens wat winnen
 
Ik denk dat spanjaarden maar niet toegelaten moeten worden in wss en sbk. De rest van de wereld wil ook eens wat winnen
Met Efren Vazquez naar het World Supersport heb ik gewoon nu al weer medelijden met Jules Cluzel. Lukt het gewoon weer niet. _O-
 
Interessant. Een competitieve Spanjaard in het World Supersport, dat zal de populariteit van de sport zeker doen toenemen in dat deel van de wereld hoop ik. :)
Vazquez lijkt me niet echt populair in Spanje, daarnaast lijkt het mij, gezien zijn postuur, een typische Moto3 rijder.
 
Ja. :)

Vazquez lijkt me niet echt populair in Spanje, daarnaast lijkt het mij, gezien zijn postuur, een typische Moto3 rijder.
Volgens mij, maar dat is ook alleen maar op gevoel en wat ik meekrijg in de media, is Vazquez de coureur die zich het meest als niet Spanjaard maar als Bask ziet.
 
Helaas ook in zijn laatste race niet aan de finish gekomen. Het is mij onduidelijk of dit aan een valpartij of een mechanisch probleem ligt. Ik ben benieuwd wat de toekomst in petto heeft voor Scott Deroue.
 
Geestelijk finaal gesloopt dus, dat is geen goed nieuws. Ook niet naar je team toe. Hopelijk breekt hem dat niet te veel op in contractbesprekingen naar andere klassen toe.

Hoop ook niet dat andere teams de gewoonte hebben om enkele uren voor de race hun rijder te melden dat hij over een paar uur een andere baan kan gaan zoeken, niet gek dat je motivatie dan "iets" gezakt is.

Het team lijkt uberhaupt geen ster in het motiveren van hun rijders, ana heeft het team immers ook al om die reden verlaten en andere rijders hebben het, op salom na, ook niet langer dan een jaar uitgehouden...
 
Zal dus een buitenlander worden. Ono? Loi? Lijkt mij dat het team eens in de spiegel
moet kijken. Het moment om Scott duidelijk te maken vind ik schandalig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan