Scott Deroue

Dus, Vazquez heeft voor Kiefer Racing getekend. Dat betekent dat hij niet voor RW Racing gaat rijden. Danny Kent en Vazquez rijden dan voor Kiefer. Wie wordt het dan bij RW? Deroue is gevraagd te vertrekken en Iwema is officieel testrijder voor Mahindra, dus hij kan niet.

Interessant.
 
Laatst bewerkt:
Nergens is een bevestiging dat Jasper testrijder wordt. Ook na de race van vandaag zegt hij daar geen woord over en richt hij zijn pijlen toch nog echt op een plek op de grid voor 2015
 
Vorig jaar reed er een Nederlander(Schouten) heel goed in het CEV in de Moto 3 op een Honda. Een paar weken geleden vertelde hij dat er binnenkort groot nieuws kwam. Nog niets van vernomen. Toch zie ik liefst Scott op die Honda, maar die deur is blijkbaar dicht.
 
Het is erg stil rond Scott, maar wie weet wat er nog in het vat zit? Ik zit er de hele tijd aan te denken dat het zo maar eens zou kunnen dat we Scott bij Ten Kate terug gaan zien. Waarom niet? :Y
 
Het is erg stil rond Scott, maar wie weet wat er nog in het vat zit? Ik zit er de hele tijd aan te denken dat het zo maar eens zou kunnen dat we Scott bij Ten Kate terug gaan zien. Waarom niet? :Y

Scott heeft sowieso geen geld om in het WSS te gaan rijden.
 
Nog steeds niks over de plannen van Scott he. Ik snap dat het een klap was dat zijn GP carriere alweer ten einde was, maar nu toch weer tijd om te herpakken denk ik?
 
Goed nieuws dat hij een rit heeft voor het komende seizoen! Misschien niet het meest interessante kampioenschap voor de fan om te volgen, maar een kans is een kans!
 
Misschien niet het meest interessante kampioenschap voor de fan om te volgen, maar een kans is een kans!

Waarom niet, er rijden komend seizoen toch wel redelijk veel Nederlanders in mee, dus dan lijkt mij reden om het te volgen!? Plus dat het team en Scott voor de titel gaan.
 
Waarom niet, er rijden komend seizoen toch wel redelijk veel Nederlanders in mee, dus dan lijkt mij reden om het te volgen!? Plus dat het team en Scott voor de titel gaan.

De BSB Superbikes worden door sommigen gevolgd, en een enkeling weet ook e.e.a. te vertellen van de support classes. Maar daarna houdt het toch heel snel op - ik zou niet eens weten of BSB Moto3 ergens te zien is (downloaden via R4Me, bijvoorbeeld)!
 
De BSB Superbikes worden door sommigen gevolgd, en een enkeling weet ook e.e.a. te vertellen van de support classes. Maar daarna houdt het toch heel snel op - ik zou niet eens weten of BSB Moto3 ergens te zien is (downloaden via R4Me, bijvoorbeeld)!

Jazeker. Alles wordt live uitgezonden op British Eurosport en is de volgende dag vaak al te downloaden. Ik heb de hele BSB en de onderliggende klassen zo gevolgd afgelopen jaar.
 
En je kan vrij makkelijk een aantal wedstrijden ter plaatse volgen, uiteraard de manche op het circuit van Assen, maar Brands Hatch is ook vlakbij, zeker voor de Belgen O-) .

Ik hou het dit jaar bij Brands Hatch in april en Cadwell park in augustus, verleden jaar ook beide gedaan en ondanks het wisselende weer toch 2 mooie raceweekends gehad :Y .
 
De BSB Superbikes worden door sommigen gevolgd, en een enkeling weet ook e.e.a. te vertellen van de support classes. Maar daarna houdt het toch heel snel op - ik zou niet eens weten of BSB Moto3 ergens te zien is (downloaden via R4Me, bijvoorbeeld)!

Vaak is het mogelijk om via een Eurosport GB stream alle klasses te zien rijden !!
En nog leuker een raceweekend de wedstrijden live volgen :} ;)
 
Redline Motorcycles have signed Scott Deroue to lead its British Motostar championship challenge on board its KTM RC 250 R machine.
full
 
Waarom niet, er rijden komend seizoen toch wel redelijk veel Nederlanders in mee, dus dan lijkt mij reden om het te volgen!? Plus dat het team en Scott voor de titel gaan.

Verbeter me als het niet klopt maar de volgende Nederlandse coureurs rijden dit jaar als het goed is in het BSB kampioenschap;

Kevin van Leuven
Jordy de Jonge
Brian Slooten
Tasia Rodink
Mike Brouwers
Miguel Correia Lourenco
Wesley Jonker
Thomas de Vries
Jorel Boerboom
Vasco van der Valk
Scott Deroue
 
4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea


Toen mijn oma nog leefde zei ze vroeger altijd: "Jongen, wie aan de leiding gaat in de BSB Moto3, moet niet met 200km/u door middel van een highsider het asfalt opzoeken". Helaas is onze Scott nog wat jong en heeft hij die wijze woorden nooit mogen horen. Dat bleek vandaag wel. :X

Morgen race 2. Iemand enig idee of je ze ergens kijken / downloaden kunt?

Leading the race before I highsided with 200km but i'm alright! Tomorrow race 2! Thanks to the team for preparing the bike. / Liggens op de 1ste positie met 200 km onderuit gegaan. Morgen race 2!

11035582_871080469618552_2692407252232085278_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
En gisteren ook gewonnen!

edit: en tweede in het kampioenschap
Moto3 - 2015 Standings after Brands Hatch Round 2
Rider Team Pts
1 T. Taylor Rs Racing 81
2 S. Deroue Redline KTM 70
3 E. Rendell Banks Racing 61
4 B. Ray 45
5 J. Boerboom Fpw Racing 33
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan