VIO POV.HD Full HD action camera incl. mount kit acc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn-V4

Die hard MF'er
15 mei 2005
759
0
Den helder
T.K.A.:

Z.g.a.n. VIO POV.HD Full HD action camera. Bestaande uit losse opname eenheid met ingebouwd preview display, camera unit, draadloze afstand bediening en originele 4 Gb SD kaart en de orginele tas om het geheel in op te bergen. Als extra bijgeleverd de officiële POV mount kit voor deze camera, normaal alleen apart verkrijgbaar tegen meerprijs.

Opsturen kan maar dan zijn de risicos tijdens transport en de verzendkosten voor de verkoper. Kom gewoon even langs, dan kun je de camera bekijken en heb ik ook nog wel een bak koffie voor je.

Prijs: 375 euro excl. verzendkosten.

full
 
Laatst bewerkt:
misschien wat meer specs neerzetten...

misschien een potentiele koper overtuigen waarom ze deze voor 375 zouden moeten kopen ipv een gloednieuwe gopro hd2 voor 299.
 
Beroerde actie camera als het al zou beschadigen tijdens verpakt transport :X

Maar ontopic, voor mij inderdaad ook een relatief onbekende camera, en waarom een volle 100 euro duurder als een Hero2.

Ben wel benieuwd! Filmpjes, specs, enz. enz. waterbestand?
 
Ik wil er wel positieve reclame voor maken.
Ik heb de nietHD versie hiervan gehad.
Erg goede camera die qua beeldkwaliteit absoluut even goed is als een Gopro.
Qua geluid is deze wellicht beter doordat de microfoon in de kabel verwerkt zit en dus goed achter de kuip weggestopt kan worden.

Helaas is de Vio inderdaad wat duurder dan een Gopro.
 
Heren, Google is your best friend.

http://www.vio-pov.com/products-all/pov-hd.html

De populariteit van gopro zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van de vio cameras. Dit model word door mijn collegas van het MARSOF (voormalig UIM/BBE) tot grote tevredenheid gebruikt bij operaties. Deze camera begeeft zich meer op het professionele vlak.
 
Beroerde actie camera als het al zou beschadigen tijdens verpakt transport :X

Maar ontopic, voor mij inderdaad ook een relatief onbekende camera, en waarom een volle 100 euro duurder als een Hero2.

Ben wel benieuwd! Filmpjes, specs, enz. enz. waterbestand?

Wat een onzin die opmerking over beschadigen tijdens transport. Ik heb liever dat mensen dingen eerst even bekijken voordat ze iets kopen. Daarbij komt ook nog eens dat ik het personeel van tnt niet vertrouw met dit soort zendingen, er verdwijnt teveel.

Zit er op de hero2 een realtime preview scherm, zit er een draadloze afstands bediening bij? Lees even de specificaties en dan kom je een hoop teweten. En je de camera, opname unit en afstand bediening zijn waterdicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan