Gratis af te halen: Pirelli Diablo Supercorsa 190/55..

sandberg

MF veteraan
29 apr 2005
9.751
193
Alkmaar
Staat in de weg in de schuur, had 'm overgenomen van een gast die in supercup1000 meerijdt, wilde 'm laten monteren maar werd me toch afgeraden (rij nogal eens in de regen en daarin heeft deze band nog zoveel grip).

Ding heeft 2 sessies gezien, zie foto's, wie komt me verlossen van dit stuk rubber (woon in Alkmaar)?

full
 
Overgenomen van Ymejan Hofstee dus, de crack :Y :} :] uit de supercup1000, koning van de natte baan :Y :W

full
 
hey ik wil hem wel hebben, als ik nou een tientje naar je overmaak? kan je hem dan opsturen (opsturen is 6,75 dus verdien je er zelfs nog wat aan :D )
 
Heb deze pirelli diablo supercorsa ook onder mijn GSXR liggen, is ook een ex-circuitband in de compount sc2, en op de openbare weg en bij regen prima grip als je normaal met het verkeer meerijdt.

Dus gaat prima hoor bij normaal rijgedrag in de regen ;)
 
Meende toch dat Frank (superblackbird) me vertelde dat ik 't beter niet kon doen, vanwege slechte grip in de regen.

Anyhow, band gaat naar chrisjemol, die het eerst kwam en daardoor als eerste maalde. Sorry naar de anderen toe.
 
ik heb ook nog wel wat liggen wat weg mag

supercorsa en continental

pm maar even bij interessen
zit iig 1 zgan supercorsa voorband bij
 
nee , dragon supercorsa pro

180/120 met dot 2310

voorband is (net) weg en conties zijn er nog wel
 
Laatst bewerkt:
damn mis ik net zo'n mooie aanbieding. Mocht ie toch niet uitkomen chrisjemol dan houd ik me aanbevolen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan