Motor wrappen; ik ga het proberen

zo te zien koop je wel flinke grote stukken, ik heb gisteravond de kettingbeschermer van mijn vtr gewrapt, maar dat was maar een klein stuk folie..

Het ging trouwens veel makkelijker dan dat ik dacht, beetje fohnen, en dan krijg je het wel passend met wat geduld:)
 
zo te zien koop je wel flinke grote stukken, ik heb gisteravond de kettingbeschermer van mijn vtr gewrapt, maar dat was maar een klein stuk folie..

Het ging trouwens veel makkelijker dan dat ik dacht, beetje fohnen, en dan krijg je het wel passend met wat geduld:)
dat zeg je goed met een beetje geduld (en @%&^*#@)
Ook ik heb wel wat plekjes die beter kunnen maar voor de eerste keer zeg maar heb ik het er redelijk opgekregen, inderdaad een recht toe recht aan stukje is geen probleem maar met die voorkap een die kont heb ik toch wel een zweet druppeltje gelaten hoor, dat mag je eerlijk weten, een motorkap is makkelijker.
full


Grtz Ed
 
Er zit een blokjes relief in het is niet glad dus ziet er best leuk uit , het hangt ervan hoe de lichtval is.
 
Thanks! Heb wel gemerkt dat zelfs onze binnen ruimte snel te koud is voor de folie. Dus als je 'm in de huiskamer kwijt kan?? :-)
Als de folie/ruimte te koud is scheurt de folie erg snel en koelt te snel af om goed te kunnen vervormen.
 
Wauw, ziet er goed uit!

Hoe heb je die tank zo strak gekregen? Of zit er een naad op?
 
We hebben uit voorzorg wel een naadje gelegd bij de 'knie' vlakken, maar achterafgezien had dat niet gehoeven.. En ja hoe zo strak, oefening baart kunst.. goed grote oppervlaktes verwarmen en even met 2 man erover heen trekken. Maar dat doe je niet zomaar als je dat nog nooit gedaan hebt..

Uhm hoeveel oppervlakte, totaal hebben ik ca 5m1 op 1500mm breed gebruikt. Hier houd je wel redelijk veel afval van over, maar dat zijn te kleine stukken om delen uit 1 geheel mee te kunnen wrappen.
 
Ik wil mn tank wrappen, maar wil wel twee/drie kleuren.

Iemand ervaring met wrap over wrap?
Kan de tweede laag dus als een soort sticker over de eerste laag zetten?

En is er ervaring met afdekken van een wrap met 2k lak?
Het doel is dat de rand vd 2e wrap laag afgedekt wordt..



(ja,ik begrijp dat ik de tank ook helemaal kan spuiten, maar dat is niet de vraag... *O* )
 
Heb zelf ff geprobeerd met twee lagen van premium vinyls.

Werkt prima.
Aflakken met transparante 1 componenten lak gaat ook prima.
Ziet er strak en netjes uit (je zou niet zeggen dat het gewrapped is..).

Als alles klaar is zal ik wel een fotootje posten.
 
Had tijdje terug mijn el cheapo folie binnengekregen. zo koppig als dat ik was geprobeerd mijn racekont te wrappen.. ging m dus niet worden. Stuk folie was te groot om in je 1tje te doen, voor een beginnen tenminste..
 
Terug
Bovenaan Onderaan