Motor wrappen; ik ga het proberen

Ik wil graag 2 strepen aanbrengen op mijn tank. Zou ik dan ook wrap moeten gebruiken? Of zijn er ook andere mogelijkheden? Spuiten is meteem zoveel werk ;)
 
Nou dat heb ik nog nooit gezien. Vroeg me het af.


Jazeker kan dan. Het is wel enorm veel werk. Met name om alle versieringen en overige dingen die overal op zitten. Deze Harley kregen we compleet in losse onderdelen aangeleverd.
full
 
Motorwrap

Heb je ook voorbeelden met striping op motoren of nog mooier...motorscooters.

Ook lijkt t me geweldig om mn motorscooter om te laten toveren tot Formule 1 scooter, dus in de kleuren van n F1 team.
Maar dat zou wel wat kosten neem ik aan
 
in indonesie doen ze niet anders als scooters volledig wrappen(heb je hier niks aan,mits je het zelf kan)
je kan je eigen ontwerp laten maken,en op laten sturen naar nederland.
Aanmelden of registreren om te bekijken
maar ook auto`s en motoren en helmen
kijk maar eens in de link van FB en klik op foto`s
ik laat er allerlei dingen custom made maken,zoals deze ruit sticker(waar je door heen kan kijken)
en de rossi en marquez stickers voor op de zijkant van de bus



de stickers moeten er nog opgezet worden
 
Laatst bewerkt:
Daaaag oma :W

Zijn er mensen met ervaring met koplampfolie?

Bijvoorbeeld "smoke" folie van Autostyle. Lichtdoorlatendheid moet nog wel een beetje acceptabel zijn.. trek er liever niet te veel aandacht mee. Maar de koplampen een beetje getint lijkt me wel fraai :Y
 
Nog even een fotootje van de kapjes om m'n tank.
Heb ze beplakt met carbon folie
360.jpg


Ook het voorspatbord en kapjes op de kleppendeksels heb ik geplakt...
360.jpg
 
Waar halen jullie je wrapfolie? En is het mogelijk ook een custom kleur folie te kopen?
Heb namelijk uit china een seatcover besteld maar die heeft natuurlijk niet de goede kleur :P
 
Waar halen jullie je wrapfolie? En is het mogelijk ook een custom kleur folie te kopen?
Heb namelijk uit china een seatcover besteld maar die heeft natuurlijk niet de goede kleur :P
Ik heb mijn folie bjj wrapfolie.nl gekocht. Als je n mailtje stuurt kan je misschien wel custom krijgen. Maar ze hebben al verschrikkelijk veel kleuren.
 
Vraagje aan de wrappers onder ons;

Ik ben van plannen koeienvlekken aan te brengen op autolak. Kan ik hiervoor simpelweg wrapfolie kopen, de koeienvlekken uitknippen en deze als stickers aanbrengen?

Of gaat er dan iets niet goed?
 
Vraagje aan de wrappers onder ons;

Ik ben van plannen koeienvlekken aan te brengen op autolak. Kan ik hiervoor simpelweg wrapfolie kopen, de koeienvlekken uitknippen en deze als stickers aanbrengen?

Of gaat er dan iets niet goed?

Ja dat kan prima. Je moet alleen wel opletten dat de vorm behouden blijft als je goede trapfolie als van 3m gebruikt. Deze geeft namelijk nogal mee als je bijvoorbeeld bubbels/kreukels wilt verwijderen. Dit is natuurlijk erg handig, maar niet zo heel handig als je de vorm van je koeienvlekken wilt behouden. Daar zul je dus voorzichtig mee moeten zijn, maar verder moet het geen probleem zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan