Aprilia RS125 chesterfield zonder blok

SvB

MF veteraan
21 nov 2007
1.348
313
hallo,

Toen het blok van dit motortje stuk liep heb ik die verkocht.
Ik was toch al van de 25kw periode af en wilde er een monoracer van maken.
Helaas heb ik nooit het gereedschap, tijd en geld gehad en gaat dit binnenkort ook niet gebeuren.
Het is een ideale basis voor een project, lekker licht stuurfietsje voor een kleine prijs met een super strak uiterlijk (vind ik dan :P).
Hij komt uit 1996 en uiteraard met kenteken, is geschorst en verder geen rare meldingen over ofzo.. gewoon een eerlijk fietsje.

Je kan er ook zo weer een rotax 123 blokje in stoppen en gaan rijden, op het blok na is hij helemaal compleet.

Foto-84F6OD6N.jpg


Vraagprijs is 499 euro.

mvg, Stuart
 
Laatst bewerkt:
en er staat op motorshopper nog een ktm 500cc 1 cilinder tweetakt te koop voor een zacht prijsje.....
Waar is al dat geld en al die tijd als je het nodig hebt.....
 
Laatst bewerkt:
Een rs125 met een 500cc 2t blok...
Dat is wel echt een raket op wielen dan!
 
en er staat op motorshopper nog een ktm 500cc 1 cilinder tweetakt te koop voor een zacht prijsje.....
Waar is al dat geld en al die tijd als je het nodig hebt.....
Alleen de kickstart gaat een probleem worden. Verder zou dat wel een erg tof project worden :9~
 
Heel leuk om een Moto3 circuitfietsje van te maken. Ik moet zeggen dat ik even verleid was. Alleen staat m'n schuur al vol en heb ik ook geen tijd voor zo'n project. De aandrijving zit ook rechts, ook iets waar je goed rekening mee moet houden en m.i. de keus aan donorblokken wat beperkt. Wel een zeer aantrekkelijke prijs. Succes met de verkoop.
 
Denk je??
Lijkt me dat daar meer wordt gekeken naar lopende motoren en minder naar projecten?

Heb er evt. ook een KTM LC4 blok bij, ketiing aan de juiste kant en wordt wel vaker in mono;s gebouwd :)
 
Haha, hij is net opgehaald..
Had nog ff naar de advertentie gekeken voor er iemand kwam.
Toch jammer om hem zo te zien vertrekken, maar goed..

Verkocht en mag een slotje op, bedankt! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan