Tegoedbon van €536 voor maar €425 !!! Kalsbeekmotoren Zwolle

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cihad

Rookie
27 jun 2012
4
0
Vaassen
Halo hierbij bied ik mijn tegoedbon aan waar ik helaas niks aan heb met meer dan 100 euro voordeel. De tegoedbon is voor altijd geldig en je kan hem bij kalsbeekmotoren in Zwolle gebruiken op alles. Tegoedbon van 536 euro voor maar 425 euro.

bij interesse liever bellen of smsen dan mailen.

Ophalen/verzenden mogelijk

gr Cihad

06 31 31 30 35
 
jongens kom op waar slaat dit op. wegens omstandigheden heb ik me motorpak terug geruild en heb geen geld gekregen maar een tegoedbon.
 
jah, oke.. dat is wel een tegenvaller voor je en ik hoop dat je op deze manier wat centjes terugkrijgt en iemand anders blij kan maken.
Maar een account aanmaken om snel iets te verkopen is niet echt de insteek van het forum ofzo (toch?), maar ik hoop dat je na de verkoop nog rond blijft hangen enzo....

Succes :W
 
Laatst bewerkt:
ja tuurlijk ben gewoon een echte rijder :) heb al beetje rond gekeken lijkt me wel handig voor info enzo
 
als ie voor altijd geldig is en je bent een echte rijder waarom bewaar je het niet ff voor als je weer wat spullen nodig hebt

oke ik heb zelf ook liever paar 100 in de protomonee dan een waarde bon
mja weet niet of je daar vaker komt anders is het zonde om zo veel korting te geven

btw kalsbeek heeft een hoop leuks liggen

suc6 met de verkoop en voor iemand die hier intresse in heeft is het wel een goede deal lijkt me
 
Wally het heeft niks met een echte rijder te maken of wat anders om die bon te houden. het gaat hier om een tegoedbon van paar honderd euro(536). en wegens omstandigheden heb ik nu geld nodig i.p.v de bon.
 
Toch niet gek als je toch iets bij Kalsbeek gaat kopen. :?
En je helpt er ook nog iemand anders mee. :P
 
Laatst bewerkt:
Nee dankje, ik kom niet meer na vele slechte ervaringen van mij en bekenden bij die schijt winkel:).
 
Je kan met die bon €536,- uitgeven en je biedt €300,- om een verschil van €100,- op te vangen :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan