Honda cbr900rr onderdelen alles €100

jaime1

MF veteraan
3 jun 2009
1.027
0
HIer het lijstje en foto's van de fireblade:

Voorvelg 16inch met band (kan nog even mee gereden worden. €30
remklauwen voor €40
voorrempomp met reservoir €35
koppelingsplaten €25
radiateur met fan €25
kroonplaat voor stuur €40
stuur €15
slotenset met sleutel €50
voorspadboard €25

Alles in 1 koop €100

foto's:

353d30k.jpg


30xipfp.jpg


9qe5pl.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb je toevalig nog een remleiding liggen incl 1 banjo bout met ringen van ongeveer 50cm lang?
Zo ja pb me dan even als je wil.
Alvast bedankt!
Gr Dennis
 
Heb je toevalig nog een remleiding liggen incl 1 banjo bout met ringen van ongeveer 50cm lang?
Zo ja pb me dan even als je wil.
Alvast bedankt!
Gr Dennis
net even gekeken en de leidingen zijn 65 en 69 hoh lang, heb gelijk even gekeken en het gaat om een set voor de voorremmen.
 
en een kick! de prijzen zijn vraagprijzen mensen!
 
ik wil graag de clipons van je kopen...en een koppelingshendel , als je die nog hebt
 
is dit een schokbreker van een sc28 of sc33?
Is ie nog stevig? Die van mij is net een spons....
 
Even een korte opsomming:

- SC28 heeft goud/koper/brons (naja, goudkleurig dus ;)) geanodiseerde onderpoten.
- SC28 1992/1993 heeft geen apart instelbare demping, ingaande en uitgaande demping zijn gecombineerd.
- SC28 1994/1995 heeft wel apart instelbare ingaande en uitgaande demping.
- SC33 heeft grijze onderpoten.
- SC33 heeft apart instelbare ingaande en uitgaande demping.

Deze zijn dus van een SC28, maar op de foto ligt de radiator net voor de schroefjes van de ingaande demping. Dus ik kan niet zien welke het is.
 
voorvork poten, clipons, schokdemper, koppelings hevel en radiator gereserveerd!
 
@ Lody sorry voor de late reaktie, ik heb een complete sloten set liggen, dacht dat deze ook in een 98er past of heeft die van jou toevallig al hiss?
Zet anders je pb even aan, mvg Jaime
 
Heeft het contact 4 draden want die van mij heeft geen hiss maar wel een draad met een resistor
Ik weet niet hoe. Je om aan zet Hahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan