MF Gooi & Vechtstreek Deel één-twee-drie..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier te vinden
Leuke plek voor de POV alleen nog proberen wat trillingen tegen te gaan. Zit nu gewoon op de deksel?












toppert:

Pilotsupermotard.jpg
 
Laatst bewerkt:
pagina 5 al weer, maar we bennen er weer bij.

Nog ff mijn filmpje opnieuw spammen van de TT
Lorenzo :W
http://www.youtube.com/watch?v=cKrmWXmtY0o

Heb er nog meer, maar zijn niet zo spannend.


Mogguh allemaal. 4 uur al weer op... :( Jawel, potje migraine weer... 4 pillen er in.. kan nu de dag wel weer ff aan. Iig wel op de :] maar voel me -O-
Toch maar eens naar de pillendokter, want heb er de laatste tijd wel vaak last van.

Voor een volgend MF uitje? bowlen
 
Goeiemorgen! :W


Ah, nog meer filmpjes uit de oude doos kijken :P :+


Over de filmpjes van jullie rit gisteren; ik vind ze een beetje bibberig en soms vervormen.
Dat komt vermoedelijk door het gestuiter van je motor en dat vind ik een voordeel bij die zgn helmcams. Ben over het algemeen niet zo'n fan van op de motor gemonteerde camera's.
 
Laatst bewerkt:
Vind het beeld niet echt trillen hoor (kan erger). Zie meer van die horizontale bewegingen in het beeld. Kan ook door de trillingen komen, maar soms ook door een te traag geheugen kaartje. Wat voor een kaartje zit er nu in (welke Class?) Volgens mij wordt Class 10 altijd aangeraden voor filmen (vanaf 720p)

Leuke beelden verdern :Y
 
pagina 5 al weer, maar we bennen er weer bij.

Nog ff mijn filmpje opnieuw spammen van de TT
Lorenzo :W
http://www.youtube.com/watch?v=cKrmWXmtY0o

Heb er nog meer, maar zijn niet zo spannend.


Mogguh allemaal. 4 uur al weer op... :( Jawel, potje migraine weer... 4 pillen er in.. kan nu de dag wel weer ff aan. Iig wel op de :] maar voel me -O-
Toch maar eens naar de pillendokter, want heb er de laatste tijd wel vaak last van.

Voor een volgend MF uitje? bowlen
sterkte

Goedemorgen :Z verslapen B|

Bakstenen _O- Gister en eergister niet gemerkt met fietsen :')

Migraine :/ Sterkte
bakstenen _O-
 
De afstandsbediening doet het weer zie ik. :)
Soms wel, soms niet.

Vaak niet :(






Filmpjes zijn idd gemaakt met het nappie. Op de dijk aan de zijkant en in het bos op het deksel.
Zal morgen de externe mic er 's aanhangen.
 
Laatst bewerkt:
Vind het beeld niet echt trillen hoor (kan erger). Zie meer van die horizontale bewegingen in het beeld. Kan ook door de trillingen komen, maar soms ook door een te traag geheugen kaartje. Wat voor een kaartje zit er nu in (welke Class?) Volgens mij wordt Class 10 altijd aangeraden voor filmen (vanaf 720p)

Leuke beelden verdern :Y
Komt door de CMOS ccd. Die hebben daar snel last van. Jammer genoeg gebruiken alle interessante POV's deze ccd. Kwestie van het juiste plekkie op de motor vinden die het beste bevalt. Ik had de mijne eerst met een arrempie aan het subframe. Leek wel een golfslagbad. Nu aan een zijkap die eigenlijk gewoon los hangt in de rubbers en met de hand heen en weer te bewegen is. Is nu prima.

Kwestie van trillingsmanagment :P
 
goedemiddag, tijd om weer aan het werk te gaan |(

foxie, hou je haaks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan