MF Gooi & Vechtstreek Deel één-twee-drie..

Status
Niet open voor verdere reacties.

full


net terug van de tandarts.. nieuwe lokatie, Berg en Bosch.. in 't oude ziekenhuis.. wel grappig.. zo'n 20 jaar geleden werd ik daar met een scheur in m'n adductor naar binnen gebracht.. in de tussentijd is het daar flink veranderd.. heb me de pleuris gezocht naar t gebouw waar ik moest zijn.. mooie kliniek geworden, dat dan weer wel..
Half augustus weer terugkomen :X

mooi dagje.. vanavond weer :]
 
[afbeelding]

net terug van de tandarts.. nieuwe lokatie, Berg en Bosch.. in 't oude ziekenhuis.. wel grappig.. zo'n 20 jaar geleden werd ik daar met een scheur in m'n adductor naar binnen gebracht.. in de tussentijd is het daar flink veranderd.. heb me de pleuris gezocht naar t gebouw waar ik moest zijn.. mooie kliniek geworden, dat dan weer wel..
Half augustus weer terugkomen :X

mooi dagje.. vanavond weer :]


scheur in je wat? :?



[me="Coonie"]slingert google aan....[/me] :')
 
scheur in je wat? :?



[me="Coonie"]slingert google aan....[/me] :')

whehe :) liesblessure.. had tijdens een serieus potje waterpolo m'n linker adductor (liespees) afgescheurd van t bot.. gelijk carriere naar de knoppen, want t gebeurde na een jaar revalideren nog een keer -O-

werd ik vandaag dus ff aan herinnerd toen ik dat gebouw weer zo zag.. ziet er van buiten nog net zo uit.. van binnen hypermodern nu :Y

-O-


Geeeeeeen zin meer.. !

Ik ook niet, maar er is nog zoveel te doen B|

Advertenties zijn iig de deur uit.. komende donderdag staan we weer in de Gooi en Eembode + alle overige edities met Almere erbij *O*
 
Het zal wel niet mijn week worden. Zo suf als een konijn, werkelijk niets zit mee, en iedereen lijkt nog even wat van me te moeten. :')
 
Eifel

18 t/m 20 augustus (2 overnachtingen)

Xtra
Michiel85
Detox
F&S
Little_Bear

17 t/m 20 augustus (3 overnachtingen)

Foen



Klopt ie zo?
Zet je naam erbij en vul ff aan zonder kwoots :P
VOOR vrijdag graag, dan kan vrijdag gebeld worden of er plek in is het Heksenhuis....




:}

Edit: voor ons klopt het; wij komen dan terug van onze 10-daagjse motortrip.
We vertrekken 10 augustus en eindigen in de Eifel.
 
Laatst bewerkt:
nergens last van

toen ik net aan het WOGgen was kwam ik deze tegen

[afbeelding]

en

[afbeelding]

moet alleen onderdelen van een SV op me motor zetten voordat ze passen |(
Lijkt wel kermis :?


Maare FTW... folding?? waarom zou je dat willen? Geef mij dan maar een normale verstelbare hendel. Met al die schakels en mechanisme zal het haast wel een keer fout moeten gaan (dat ze los schieten ofzo) :X
 
Eifel

18 t/m 20 augustus (2 overnachtingen)

Xtra
Michiel85
Detox
F&S
Little_Bear

17 t/m 20 augustus (3 overnachtingen)

Foen



Klopt ie zo?
Zet je naam erbij en vul ff aan zonder kwoots :P
VOOR vrijdag graag, dan kan vrijdag gebeld worden of er plek in is het Heksenhuis....


*O* *O* :]
 
http://www.dumpert.nl/mediabase/220...ijna_platgereden_door_lutserautomobilist.html Jezus dat scheelde echt weinig. Ik zou idd ook even stoppen daarna :oIk ga ook geen 100-150e per hendel neerleggen omdat er toevallig Pazzo opstaat. |(

Het gaat me ook niet om het merk maar om de kwaliteit. De imitaties veranderen net zo snel van kleur als Poikie een dagje op Assen. Daarnaast zit er best wel wat speling in. Deze kan je proberen weg te draaien maar dan gaan de hendels klemmen waardoor ze niet volledig terug komen in de 'idle'positie en daardoor net ietsjes blijven remmen of koppelen. Is uit eigen ervaring, maar koop ze gerust en let me know ;) Misschien heb jij goede te pakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan