MF Gooi & Vechtstreek Deel één-twee-drie..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb op mjin supersportjes altijd Pazzo of Titax gehad.

Nu voor die BMW heb ik via deze site aangeschaft:
http://www.race-motoronderdelen.nl/c-1329912/verstelbare-rem-kopp-hendel-setjes/

De korte, verstelbare hendeltjes, helemaal goed :Y
dat scheeld wel in prijs :X

http://www.race-motoronderdelen.nl/ 117,50
the2wheels - GP Adjustable Levers Online Store 50.76

Het gaat me ook niet om het merk maar om de kwaliteit. De imitaties veranderen net zo snel van kleur als Poikie een dagje op Assen. Daarnaast zit er best wel wat speling in. Deze kan je proberen weg te draaien maar dan gaan de hendels klemmen waardoor ze niet volledig terug komen in de 'idle'positie en daardoor net ietsjes blijven remmen of koppelen. Is uit eigen ervaring, maar koop ze gerust en let me know ;) Misschien heb jij goede te pakken.
_O- ga eerst opzoek naar onderdelen zodat ik ze er uberhaupt op kan krijgen
 
Laatst bewerkt:
Het gaat me ook niet om het merk maar om de kwaliteit. De imitaties veranderen net zo snel van kleur als Poikie een dagje op Assen. Daarnaast zit er best wel wat speling in. Deze kan je proberen weg te draaien maar dan gaan de hendels klemmen waardoor ze niet volledig terug komen in de 'idle'positie en daardoor net ietsjes blijven remmen of koppelen. Is uit eigen ervaring, maar koop ze gerust en let me know ;) Misschien heb jij goede te pakken.
_O- _O- _O- :') L*l :P
 
Enig idee hoeveel stof er in een paar jaar in een desktop verzamelt? :X :X :X :X



:')
 
:N

Ooit iets soortgelijks meegemaakt. Rij weg bij een maatje in Nederhorst, auto stopt. Ik stop. Auto rijdt achteruit en rijdt me omver :') Domme lul, je kijkt toch gvd in je spiegel voordat je achteruit rijdt?!
:') dat is net zoiets als zonnebrand opdoen als je weet dat het warm wordt of niet porkie O-)
 
Eifel18 t/m 20 augustus (2 overnachtingen)

Xtra (ik vertrek zaterdag om 17 uur)
Michiel85
Detox
F&S
Little_Bear

17 t/m 20 augustus (3 overnachtingen)

Foen





Klopt ie zo?
Zet je naam erbij en vul ff aan zonder kwoots
VOOR vrijdag graag, dan kan vrijdag gebeld worden of er plek in is het Heksenhuis....
 
Hij zit weer dicht, is stiller en werkt nog :+
 
Ik was zo handig het binnen te doen: Stofzuigen dus nu :+
 
:') Lekker bezig weer.

ben vandaag maar voeg weg gevlucht...afscheid genomen van n z*kkenwasser van n leidinggevende, of nja afscheid nemen, kheb net doei gezegd na dag knutselen aan de motor en weg...zak! B|
 
Jeetje, even de deur uit en we zitten alweer in een nieuw deeltje :P

Ik heb net een herriepijp voor m'n brommer besteld. Klinkt ie binnenkort niet meer als een brommer *O*


....duurt alleen wel 2 (lange) weken voor ik 'm geleverd krijg -O-
Hijs fijn! *O*

En niet te snel aannemen, wat betreft het geluid. Heb al jaren herriepijpjes, maar hij klinkt nog steeds als een brommer... -O-














8-)
 
Lijkt wel kermis :?


Maare FTW... folding?? waarom zou je dat willen?
Als je op je giechel gaat, breekt je hendel niet gelijk af en kun je (bijna) altijd verder met wat krassen. Je hendel klapt dus naar boven, in de racerij hebben ze niet anders! ;)

titax_folding_lever.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan