MF Gooi & Vechtstreek Deel één-twee-drie..

Status
Niet open voor verdere reacties.
mogguh :Z

kopje koffie?
coffee-morning-sexy-Favim.com-327072.jpg


:)
 
Laatst bewerkt:
Mogguh
We zijn er weer een beetje bij. Gisteren nog een gezellig avondje moeten doen, maar ondanks de duizeligheid toch kunnen volhouden. Helaas pas half 2 er in kunnen duiken en weer om 6 uur op. Maar geen koppijn meer *O*
Thnx allemaal!

Wel de motor maar laten staan vandaag voor de zekerheid :+

Sjit... Eifel.... heb kaarten voor Zand festival in Almere 18 augustus... mmm Scheisse... nog ff hard nadenken... gaan paar andere misschien niet zo leuk vinden als ik niet op kom dagen.
 
IT Krep:

Altijd humor met Brein :+

BREIN halfjaar rapport: Bezoek aan The Pirate Bay keldert
Brein claimt afname verkeer The Pirate Bay | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Natuurlijk neemt het verkeer af als iedereen via proxy's surft. :')


Vooral:

Hoewel Nederlandse access providers zich blijven verzetten tegen hun uitvoerende rol bij handhaving, kijken rechthebbenden vooruit en gaan door met het creëren van content en het innoveren van aanbod.

Wat waren precies de innovaties van van de muziekindustrie? iTunes en Spotify zijn eigen initiatieven die niet vanuit de muziek industrie komen. En om nou te zeggen dat sommige films en games beter zijn geworden....
 
Laatst bewerkt:
IT Krep:

Altijd humor met Brein :+

BREIN halfjaar rapport: Bezoek aan The Pirate Bay keldert
Brein claimt afname verkeer The Pirate Bay | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Natuurlijk neemt het verkeer af als iedereen via proxy's surft. :')


Vooral:

Hoewel Nederlandse access providers zich blijven verzetten tegen hun uitvoerende rol bij handhaving, kijken rechthebbenden vooruit en gaan door met het creëren van content en het innoveren van aanbod.

Wat waren precies de innovaties van van de muziekindustrie? iTunes en Spotify zijn eigen initiatieven die niet vanuit de muziek industrie komen. En om nou te zeggen dat sommige films en games beter zijn geworden....
Wanneer gaat het nou eens verder met hoger beroep enzo... :?
 
*O* Mijn 5-jarige nichtje is definitief aangenomen op de Leonardoschool *O*

is een klas voor hoogbegaafde kindjes, halve dag leren, halve dag spelen :)
 
Moggeuh :W

*O* Mijn 5-jarige nichtje is definitief aangenomen op de Leonardoschool *O*

is een klas voor hoogbegaafde kindjes, halve dag leren, halve dag spelen :)

Goed zeg :)



Ik ga niet zussie... Ga toch voor een andere kijken. Wil geen haast maken in 1 kopen. Dus toch maar afgezien van die kymco. Nu aan het kijken voor een Dylan ^^
 
@JollyJopster,

Leuk, welke vestiging ? Huizen ?, leuk zal ze veel plezier aan beleven.
Mijn oudste (12) werkt zich door de laatste weekjes van groep 8 op de Leonardo (Huizen), volgend jaar naar Huizermaat, VWO talent, zal wel even wennen worden voor hem :Y, moet hij iets gaan doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@JollyJopster,

Leuk, welke vestiging ? Huizen ?, leuk zal ze veel plezier aan beleven.
Mijn oudste (12) werkt zich door de laatste weekjes van groep 8 op de Leonardo (Huizen), volgend jaar naar Huizermaat, VWO talent, zal wel even wennen worden voor hem :Y, moet hij iets gaan doen.
Almere... Ze zit nu op een gewone school waar ze geen uitdaging heeft. Als ze ergens om vraagt, wordt er op deze school weinig tot geen gehoor aan gegeven.
Dus dit wordt echt helemaal leuk voor haar!!

Leuk voor je oudste zoon..! Wat wordt er bedoeld met VWO-talent? Extra aandacht oid?
 
Laatst bewerkt:
@JollyJopster,

Leuk, welke vestiging ? Huizen ?, leuk zal ze veel plezier aan beleven.
Mijn oudste (12) werkt zich door de laatste weekjes van groep 8 op de Leonardo (Huizen), volgend jaar naar Huizermaat, VWO talent, zal wel even wennen worden voor hem :Y, moet hij iets gaan doen.
Kids hier na de zomer ook naar de middelbare school. Zijn ze inmiddels wel aan toe :Y
 
Moggeuh :WGoed zeg :)



Ik ga niet zussie... Ga toch voor een andere kijken. Wil geen haast maken in 1 kopen. Dus toch maar afgezien van die kymco. Nu aan het kijken voor een Dylan ^^

Kan je alleen een sloop exemplaar aanbieden dat we nog achter hebben staan... 8-)
Gebruiken we zelf voor donoronderdelen, maar is voor ons onhandig. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan