Triumph Tiger onderdelen te koop

Gelezen, ik heb gewoon een zo goed als complete Triumph Tiger in onderdelen te koop ;-)
Niets geen handelaar of zo, verzamelaar dat wel van allerlei motor en autospul.
 
Gelezen, ik heb gewoon een zo goed als complete Triumph Tiger in onderdelen te koop ;-)
Niets geen handelaar of zo, verzamelaar dat wel van allerlei motor en autospul.

Lekker makkelijk.

In de afgelopen jaren hebben we aardig wat type,s tiger,s gemaakt..

Als je iets wilt verkopen moet je er ook wel wat voor doen.. ;)
 
Sorry hoor ben je altijd zo vriendelijk hier?
Bij interesse stuur je toch even een pm, om te vragen wat je wil weten?

Lekker makkelijk.

In de afgelopen jaren hebben we aardig wat type,s tiger,s gemaakt..

Als je iets wilt verkopen moet je er ook wel wat voor doen.. ;)
 
Sorry hoor ben je altijd zo vriendelijk hier?
Bij interesse stuur je toch even een pm, om te vragen wat je wil weten?


jij wil je ''waren'' hier aan de man brengen , maar eventuele geïnterseerden moeten via PM om info vragen _O- _O-

Ik [als suzuki man ] heb dus de ballen verstand van Triumph's , PM's heb ik ook geen verstand van ,

dus het houdt al weer op -O- -O- -O-
 
Zeg Suzuki man, geen verstand van Triumphs kan ik begrijpen, dan zoek je er ook niet naar toch? hahahahaha
Voor iemand die wel op zoek is daar gaat het om natuurlijk he, nou dan heb ik zo ongeveer alles liggen van zo'n ding.

jij wil je ''waren'' hier aan de man brengen , maar eventuele geïnterseerden moeten via PM om info vragen _O- _O-

Ik [als suzuki man ] heb dus de ballen verstand van Triumph's , PM's heb ik ook geen verstand van ,

dus het houdt al weer op -O- -O- -O-
 
Sorry hoor ben je altijd zo vriendelijk hier?
Bij interesse stuur je toch even een pm, om te vragen wat je wil weten?

Ik ben altijd super vriendelijk, maar als nieuwkomer zo'n entre maken word niemand vrolijk van.

Maar we komen ergens, goed dat je vermeld om wat voor type het gaat.

Nu weten de mfers waar we over praten en zullen ze sneller onderdelen bij jou kopen.

Suc6 met de verkoop en welkom op het forum! (Zie je, ik kan het wel. ) :)
 
:+

en toch heb ik een pmmetje gestuurd ;)
ik zou wel inderdaad als het kan foto's toevoegen, de reden van onderdelen verkoop, maar wat ik nog belangrijker vind is het jaartal.

Indien mogelijk ook even een opsomming van de onderdelen noemen en eventuele vraagprijs ;)

as said, je hebt een PM

ben geintereseerd in eventuele middenbok/ valbeugels en wat meer goodies, indien je die hebt!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan