Oxford Sports Lifetime Luggage tanktas

The DanMan

MF veteraan
25 jun 2005
8.588
1.911
Rotterdam
Wegens overbodig tekoop aangeboden.

Nette tanktas van de firma Oxford.
Wellicht algemeen bekend dat dit één van de betere merken in bagage systemen is op de markt.

Niet op de foto maar wel aanwezig; een regenhoes.

Inhoud: 30 liter.

Ook te gebruiken als rugzak d.m.v. afritsbare bodemplaat.
Enkel het magneetgedeelte is ook te gebruiken als kaarthouder. (dus zonder de tas er bovenop)

€75 inclusief verzendkosten.

full
 
Enigste minpuntje: 1 labeltje ontbreekt, opgelost met een tiewrap (op verzoek ook leverbaar in zwart).

full
 
heb deze ook mooie tas, tip voor de koper als je de tas niet op grote stand hebt regenhoes oprollen bij het elastiek anders komt er lucht onder en raakt bijvoorbeeld je navigatie aan het stuur
 
Tanx DonDalton! Het is een prima tas van zeer goede kwaliteit.
Klopt helemaal wat je zegt over de hoes, die ervaring had ik 2 weken geleden ook :X
Stukje oprollen aan de onderkant, touwtje aantrekken en het zit als gegoten.

Nogsteeds te koop; dus kom maar op met een goed bod!
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn de afmetingen van deze tas? Ik wil deze gebruiken op een Yamaha YZF 750R.
Hij lijkt me wat aan de grote kant voor dat type motor.
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn de afmetingen van deze tas? Ik wil deze gebruiken op een Yamaha YZF 750R.
Hij lijkt me wat aan de grote kant voor dat type motor.

Dat is geen enkel probleem, het formaat van deze is tas een normale doorsnee maat.
Naar mijn weten rijdt MotorMagazine ook met tassen van Oxford, ik heb deze al eens in een uitgave voorbij zien komen gemonteerd op een S1000RR en RSV4.

Lengte: 37 cm
Breedte: 32 cm
Hoogte: 19 cm (in verhoogde toestand + 7 cm)

Het magneet oppervlak is lastig op te meten omdat de flappen zich ook gedeeltelijk rond de tank vouwen.
 
Bedankt voor het opmeten.
Lijkt me wat aan de hoge kant vergeleken met andere tanktassen voor (super)sport modellen.
Ik kan ook alleen maar afgaan op mening en ervaring van anderen, omdat ik zelf nog niet eerder met een tanktas heb gereden.
Voor 65,- euro (inclusief verzenden) wil ik deze wel van je overnemen.
 
Bedankt voor het opmeten.
Lijkt me wat aan de hoge kant vergeleken met andere tanktassen voor (super)sport modellen.
Ik kan ook alleen maar afgaan op mening en ervaring van anderen, omdat ik zelf nog niet eerder met een tanktas heb gereden.
Voor 65,- euro (inclusief verzenden) wil ik deze wel van je overnemen.

Je hebt PB :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan