dragbar stuur..

Woon een stukkie weg. Omgeving Utrecht.

Maar het is toch een klusje van niks. 4 bouten voor je stuur en een handje vol schroefjes voor de hendels.

Als je niemand in je buurt kunt vinden rij je maar eens langs.

Dacht trouwens dat ik de enige was op het m-f met een sportster.
 
Goh Johan, nog een Harley :)

En we gaan er nog veel meer bijkrijgen en dan nemen we het m-f over. Daarna trappen alle sportfietsen eruit. Daarna ook alle europese fietsen. dan noemen we het hd-f, en maken de lay-out oranje-zwart. En dan ben ik president. En dan moet iedereen lidmaatschapsgeld betalen aan MIJMIJMIJ...

of draaf ik nu door :?
 
En we gaan er nog veel meer bijkrijgen en dan nemen we het m-f over. Daarna trappen alle sportfietsen eruit. Daarna ook alle europese fietsen. dan noemen we het hd-f, en maken de lay-out oranje-zwart. En dan ben ik president. En dan moet iedereen lidmaatschapsgeld betalen aan MIJMIJMIJ...

of draaf ik nu door :?



:+ (Ik vind eigenlijk dat we een verzameling van de grootste onzin moeten aanleggen, ik lig echt krom af en toe.. :+ :+ )


En dan ook geen forum leden maar \'prospects\' :P
En die moeten dan uit eigen zak alles betalen
waar de gevestigde orde zin in heeft anders mogen
ze er niet bij. :P

FTW AFFA
 
Laatst bewerkt:
En we gaan er nog veel meer bijkrijgen en dan nemen we het m-f over. Daarna trappen alle sportfietsen eruit. Daarna ook alle europese fietsen. dan noemen we het hd-f, en maken de lay-out oranje-zwart. En dan ben ik president. En dan moet iedereen lidmaatschapsgeld betalen aan MIJMIJMIJ...

of draaf ik nu door :?

Mag ik dan ook met m\'n Fendt lid worden :?
 
Erika, met dit knopje;
edit.gif
kun je je bericht verbeteren en dingen toe voegen, hoeft niet hoot maar sommige mensen vinden het nogal vervelend (ik kan het weten want ik deed het eerst ook niet dat editten).
 
Goh Johan, nog een Harley :)


Op donderdag 14 februari 2002 12:00 schreef Johan Verhagen het volgende:En we gaan er nog veel meer bijkrijgen en dan nemen we het m-f over. Daarna trappen alle sportfietsen eruit. Daarna ook alle europese fietsen. dan noemen we het hd-f, en maken de lay-out oranje-zwart. En dan ben ik president. En dan moet iedereen lidmaatschapsgeld betalen aan MIJMIJMIJ...

of draaf ik nu door :?
}) }) }) }) })
misc.php


Bijlage: mfsticker.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan