Kawasaki Versys 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die bestaat uit: tussenplaat tussen de ruitsteunen, opzetstuk o.i.d. en de plaat waar de GPS houder op geschroefd word ????????????? :? :?


Alles wat je nodig hebt zit in de doos, ik had alleen iets extra's nodig voor mijn Garmin 350.

swmotech_quick_release_gps_mount_kawasaki_versys10002015_750x750.jpg
 
Erikrian, bel even met MDI daar zijn ze zeer soepel met het proefrijden en hebben ze veel ruiten op voorraad. Tilburg Ravestein is eigenlijk ook maar een eindje.

Succes, Bertje.

Hoi Bertje,

Ik ben afgelopen zaterdag bij MDI geweest. Geweldige service! Dus bedankt voor de tip. Ik mocht inderdaad 2 ruiten monteren. De Puig en de V-stream (helaas hadden ze de V-stream alleen in de hoogste versie). De V-stream is het geworden. De Puig gaf toch nog het nodige turbulentie rond onze helmen. Mijn vrouw ook totaal geen windgeruis meer en dat met de ruit niet eens in de hoogste stand. Gesprekken onderling ook zonder het nodige gewoei in mijn oren via bluetoothsetje. Dit rijdt echt super! Ook even stevig gas gegeven (ruim 150) en ook dat deed de ruit erg goed.
Lijkt dus ook erg geschikt voor langere bestuurders.

mvg

Erik en Rian
 
Beetje Locktite ertussen doen?

Ik was er al 1 kwijt, dus dat hadden ze van SW best wat rijkelijker mogen toepassen (weet eigenlijk niet meer of hij pre-assembled gekomen is).

Maar nieuwe RVS boutjes (Nu met borgmoertje extra) zitten wel rijkelijk in de borgvloestof :)

Kan nu niet meer misgaan, had er niet aan moeten denken als hij tijdens het rijden op mijn schoot was beland......geen idee wat een refelx dan doet. Maar voel er weinig voor om het uit te proberen :)
 
Beste Versys-rijders,

Ik heb een vraag over het vervangen van een koplamp. Ik kwam erachter dat de koplamp van mijn Versys 1000 kapot is. Het betreft hier de gewone rijverlichting, dus niet de grote nachtverlichting.
Kan de lamp makkelijk zelf vervangen worden? Zo ja, hoe werkt dit ongeveer? In het bijgeleverde instructieboekje kan ik hier niets over vinden, behalve het instellen van de juiste hoogte van de lamp.
Ik hoor graag jullie ervaringen of adviezen.

Hartelijke groet,

William
 
Beste Versys-rijders,

Ik heb een vraag over het vervangen van een koplamp. Ik kwam erachter dat de koplamp van mijn Versys 1000 kapot is. Het betreft hier de gewone rijverlichting, dus niet de grote nachtverlichting.
Kan de lamp makkelijk zelf vervangen worden? Zo ja, hoe werkt dit ongeveer? In het bijgeleverde instructieboekje kan ik hier niets over vinden, behalve het instellen van de juiste hoogte van de lamp.
Ik hoor graag jullie ervaringen of adviezen.

Hartelijke groet,

William

Ik denk dat Frans (Snarf) je dat wel kan vertellen, ik heb even google geraadpleegd en op een engels forum staat: Just need to get the screen off, top side panels and instrument panel off and you can then just manage to access the side light bulb holders.

Hier is de link.

Best wel veel werk om een lampje te vervangen, ik ga er gemakshalve van uit dat je er ook bij kan vanaf onderen om een lampje te vervangen. :?
 
Ja met een beetje fijne vingers en wat geduld kan je het langs onder ook vervangen. Zo heb ik ook mijn led verlichting geplaatst en aangesloten. grtn
 
Bedankt voor de duidelijke uitleg en link. Via de website zag ik ook deze how-to: Login (Weet niet of dit zichtbaar is zonder inlognaam?).
Ziet er duidelijk uit met behulp van foto's, maar lijkt me best wel een flinke klus zoals Richard ook aangaf. Misschien toch maar even kijken of ik het de even in de garage laat doen, of toch zelf aan de slag ga :)
 
Hoi,

Ik heb blijkbaar korte armen waardoor ik of heel dicht op de tank moet zitten of mijn armen teveel moet strekken. Een stuurverhoger / riser, zou dat wat zijn?

Bijvoorbeeld deze?


(https://www.mlmparts.com/nl/sw-motech-stuurverhogers-barback-set.html)
full
 
Ik stond ook achter in de rij als het gaat om armlengte.

Ik heb zelf de rechte risers van 25mm van LSL Die passen zonder problemen met de kabellengtes en stuuruitslag.

Met deze "barback's" heb ik geen ervaring.
 
Ik vrees dat het stuur met deze stuuruitslag tegen de tank aan komt als je voor deze oplossing gaat. Verhogen is inderdaad beter. Ik heb ook even gekeken of ik het stuur iets naar mij zou kunnen kantelen maar dan heb ik haast zo'n oude PUCH-stuur. Mwoah, ben ik rap van af gestapt.
 
Beste William, koplamp verwisselen zonder alles te demonteren lukt wel hoor. Heb best wel stevige handen met worst vingers maar met geduld en beleid gaat het onderlangs wel hoor. Let wel op dat je de nieuwe lamp er goed inzet.
Vertrouwen is goed, controle is beter.

Succes, Bertje.
 
Dank allen.

Ik ga es kijken, als ik tijd heb tussen het verbouwen van een huis door ;) , of ik een beugel kan maken om de montage van de barback te simuleren. Ik heb ook mijn twijfel of dit qua ruimte en stuuruitslag gaat werken...

Voor een paar mooie en goed passende risers en nog veel meer Kawa spullen kijk op www.motowerk.com.

@ Bertje, ik heb het vorige type Versys (2012-2014). Motowerk biedt de risers aan voor het huidige type (2015-2018). Volgens mij past dat ook toch gewoon op het vorige type?
 
Beste William, koplamp verwisselen zonder alles te demonteren lukt wel hoor. Heb best wel stevige handen met worst vingers maar met geduld en beleid gaat het onderlangs wel hoor. Let wel op dat je de nieuwe lamp er goed inzet.
Vertrouwen is goed, controle is beter.

Succes, Bertje.


Dankjewel voor je reactie Bertje, ik ga het dit weekend proberen zonder alles te demonteren! :)
 
Volkslife, let op de 2015/18 versie heeft een zgn. "Fatbar" deze is op de risers dikker dan een normaal stuur. Ook de hartafstand van de boutgaten wijkt sterk af van gebruikelijk.

Succes, Bertje.
 
Zeker weten!

Wel cool beide aftermarket koplampen!

Is het nu beide 1000 of is de oranje 650?

Welk ruitje zit hier nu op?

Laat nog best wat lucht door aan de onderzijde of niet? Goed voor beetje flow achter de ruit
 
Laatst bewerkt:
Dit weekend voorzichtig wat spullen bij elkaar zoeken. Komende woensdag voor 4 dagen naar Duitsland (Westerwald/Reinland-Palts)

Zin in *O*


:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan