Kawasaki Versys 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de SW Motech GPS houder opgebouwd.
Simpel plug and play, zit er netjes uit en op de ideale plaats :t

En kentekenplaat zit er ook op, dus morguh rije met dat ding :] :]
 
Vandaag mijn Versys 1000 uit 2012 opgehaald. Heerlijk gereden, heerlijke motor! Zo blij met mijn keuze voor de Versys als eerste motor. En op de "regenstand" prima te doen om 'de motor te leren kennen als beginner'. Gok dat ik dat een maand vol hou.
 
ik vindt het prachtig zo , geeft ook nog een aggresievere look .
wil je niet eens een foto maken wanneer het donker is met je licht aan en getrokken van op ongeveer dezelfde plaats ?

is een beetje lastig om een foto te maken in het donker je ziet dat een bonk licht
 
Laatst bewerkt:
ZO vandaag de Versys voor het eerst buiten gehad :] :]
Loopt echt fantastisch lekker, gewoon relaxed in zijn 4 door scherpe bochten of T-splitsingen, wat gas erbij en weg is ie.

En bovenin de toeren WAUW !!!!!!!!!!! heerlijk ( verslavend?? ) geluid *O* *O*
Wat ik niet verwacht had, is dat tractioncontrole er in stand 2 in de 1e versnelling er al in komt.
Wel snel accelereren, maar zonder eigenlijk als een dolle te vertrekken :N
Dus die maar op standje 1 gezet 8-)
 
ZO vandaag de Versys voor het eerst buiten gehad :] :]
Loopt echt fantastisch lekker, gewoon relaxed in zijn 4 door scherpe bochten of T-splitsingen, wat gas erbij en weg is ie.

En bovenin de toeren WAUW !!!!!!!!!!! heerlijk ( verslavend?? ) geluid *O* *O*
Wat ik niet verwacht had, is dat tractioncontrole er in stand 2 in de 1e versnelling er al in komt.
Wel snel accelereren, maar zonder eigenlijk als een dolle te vertrekken :N
Dus die maar op standje 1 gezet 8-)


Zelfs in de regen staat die van mij op stand 1 :P
 
Afgelopen weekend de kapotte voorlamp vervangen. Ging erg snel, in een kwartiertje was het gefixt!
Heb niet alle kappen eraf gehaald, maar via de boven- en onderkant gedaan. Wel erg lastig om bij te komen, maar ging gelukkig goed. Dankjewel voor de tips! :)
 
Ben bezig met de defintieve verzekering van de Versys :Y , en kreeg 2 opties van de verzekeringsagent:

1) Europeesche
->
a) max. 12.000km/jaar :t
b) Geen alarmplicht, wel 2 ART****sloten en startonderbreker ( 2 sloten B| :? , startonderbreker af fabriek :t
c) Aankoopbedrag garantie voor de komende 3 jaar( dus indien binnen 3 jaar total loss of diefstal, het huidige aankoopbedrag volledig terug betaald
d) Premie €78,05/maand -O- '( |(

2) DeltaLloyd->
a) Geen km beperking :t
b) Beveiliging1 x ART**** + Motor-diefstalalarm SCM M2 ( SCM2 => min. ca. €850 incl. inbouw en elk jaar keuren à ca. €40 -O- '( '( |( |( .
c) Premie €46,45/maand

Persoonlijk zie ik zo'n alarm niet zo zitten i.v.m. mogelijke storingen, en vooral als je dan bijv. in het buitenland zit '( '( én wij hebben hem geregeld op de trailer staan, dus moet je een systeem hebben dat de bewegingsmelder uit kan schakelen.
Maar ís ie dan uitgeschakeld en staat ergens op een parkeerplaats tijdens een pitstop,............

Wat is wijsheid :? :?
 
Wat ik niet verwacht had, is dat tractioncontrole er in stand 2 in de 1e versnelling er al in komt.
Wel snel accelereren, maar zonder eigenlijk als een dolle te vertrekken :N
Dus die maar op standje 1 gezet 8-)

Nou nou dat doet hij alleen bij gripverlies, bij bv. een vochtig wegdek.
En dan nog moet je flink accelereren om KTRC aan het werk te voelen vanuit stilstand.

Zelfs in de regen staat die van mij op stand 1 :P

Stoer hoor :+
Bij mij op 3 als het flink regent, wel zo veilig met de powermodus op L. :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben bezig met de defintieve verzekering van de Versys :Y , en kreeg 2 opties van de verzekeringsagent:

1) Europeesche
->
a) max. 12.000km/jaar :t
b) Geen alarmplicht, wel 2 ART****sloten en startonderbreker ( 2 sloten B| :? , startonderbreker af fabriek :t
c) Aankoopbedrag garantie voor de komende 3 jaar( dus indien binnen 3 jaar total loss of diefstal, het huidige aankoopbedrag volledig terug betaald
d) Premie €78,05/maand -O- '( |(

2) DeltaLloyd->
a) Geen km beperking :t
b) Beveiliging1 x ART**** + Motor-diefstalalarm SCM M2 ( SCM2 => min. ca. €850 incl. inbouw en elk jaar keuren à ca. €40 -O- '( '( |( |( .
c) Premie €46,45/maand

Persoonlijk zie ik zo'n alarm niet zo zitten i.v.m. mogelijke storingen, en vooral als je dan bijv. in het buitenland zit '( '( én wij hebben hem geregeld op de trailer staan, dus moet je een systeem hebben dat de bewegingsmelder uit kan schakelen.
Maar ís ie dan uitgeschakeld en staat ergens op een parkeerplaats tijdens een pitstop,............

Wat is wijsheid :? :?

Is het 2 sloten op reis of alleen 2 sloten thuis?

En ook KNMV geprobeerd?
 
Laatst bewerkt:
Stoer hoor :+
Bij mij op 3 als het flink regent, wel zo veilig met de powermodus op L. :]


Niks stoer *D

Het is de eerste motor van mij waar al die elektronica op zit dus het is meer dat ik er aan moet wennen dat het kan..........

:P
 
Laatst bewerkt:
1 slot erop, en 1 reserve voor als ze het eerste weg halen ;)

Ik bedoel soms vragen ze om 2 sloten alleen als hij thuis staat. (grootste kans op stelen daar want daar staat hij 98% van de tijd. En soms telt in de schuur (achter slot) of poort (achter slot) ook als 2e slot.

En op de trailer kan je vast een ketting in de nacht erop zetten.

Maar goed begrijp dat de premie wel veel scheelt.
 
Is er hier iemand die rondrijd met de Givi Crash Bar voor de versys 1000 vanaf bj 2015 ?
 
Ben bezig met de defintieve verzekering van de Versys :Y , en kreeg 2 opties van de verzekeringsagent:

1) Europeesche
->
a) max. 12.000km/jaar :t
b) Geen alarmplicht, wel 2 ART****sloten en startonderbreker ( 2 sloten B| :? , startonderbreker af fabriek :t
c) Aankoopbedrag garantie voor de komende 3 jaar( dus indien binnen 3 jaar total loss of diefstal, het huidige aankoopbedrag volledig terug betaald
d) Premie €78,05/maand -O- '( |(

2) DeltaLloyd->
a) Geen km beperking :t
b) Beveiliging1 x ART**** + Motor-diefstalalarm SCM M2 ( SCM2 => min. ca. €850 incl. inbouw en elk jaar keuren à ca. €40 -O- '( '( |( |( .
c) Premie €46,45/maand

Persoonlijk zie ik zo'n alarm niet zo zitten i.v.m. mogelijke storingen, en vooral als je dan bijv. in het buitenland zit '( '( én wij hebben hem geregeld op de trailer staan, dus moet je een systeem hebben dat de bewegingsmelder uit kan schakelen.
Maar ís ie dan uitgeschakeld en staat ergens op een parkeerplaats tijdens een pitstop,............

Wat is wijsheid :? :?


probeer anwb eens ik betaal 47 euro
 
Of een sw motech valbeugel

Foto's zijn van internet geplukt...

Door de lampen past normaal gesproken deze valbeugel niet maar hier is een gat geboord waardoor de valbeugel nu wel past.
Op foto's klikken voor groter beeld

30d8qxd.jpg

1zgvjgk.jpg

154aa1v.jpg
 
Ik heb mijn Versys 1000 Tour Edition besteld in 2016.
Heb daarvoor de nodige accessoires besteld.
Zo ook de SW Motech Crashbar.

Echter de Tour Edition heeft dus o.a. 2 mistlampen en daar gaat het mis,
Dan past de SW Motech crashbar niet meer.
Tenzij je een zaag in de achterzijde van de beschermkap van beide lampen zet.
Dit was mijn keuze niet, al heb ik al wel foto’s gezien waar men dit wel heeft gedaan.

Anderzijds zou je dan ook de lampen van SW Motech op de crashbar zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan