Project Big One Super Four Since 1992 (14) Waar is de zon?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Medic-XX

MF veteraan
10 mrt 2008
7.115
1
Haarlemmermeer
Heren Deel 14 alweer. Waar is de zon leek me een gepaste titel.
Ik weet er staat iets anders maar dit word gecorrigeerd.
Enter was sneller dan mijn gedachte.
Hopelijk brengt dit deel meer zon en mooie temperaturen.
Klets het maar weer vol. Veel plezier
 
Laatst bewerkt:
'Project Big One - Super Four Since 1992. (14) Waar is de z' > 'Project Big One Super Four Since 1992 (14) Waar is de zee?'
 
Nou, de under tail en kentekenplaathouder zitten er onder hoor. Wat een k&twerk.... |( Past natuurlijk geen ene k&t van.... Maar nu wel :+

Effe wat extra steuntjes gemaakt links en rechts;

full
 
Blokje alu met M6 draad aan de onderkant, precies op de plaats waar normaal dat plastic ding zit. Boutje er dwars doorheen voor meer stevigheid.

Had natuurlijk de Scott Oiler olietank achter de nummerplaat hangen, dus die moest ook wijken. De tank is er nu weg, en nu zit er een zogenaamde Lube Tube, da's een oliezak, onder het zadel. Dus nu geen extra tank, maar een zak als extra olievoorraad.

Beetje lastig te zien, maar hier is het eindresultaat;

full
 
Blokje alu met M6 draad aan de onderkant, precies op de plaats waar normaal dat plastic ding zit. Boutje er dwars doorheen voor meer stevigheid.

Had natuurlijk de Scott Oiler olietank achter de nummerplaat hangen, dus die moest ook wijken. De tank is er nu weg, en nu zit er een zogenaamde Lube Tube, da's een oliezak, onder het zadel. Dus nu geen extra tank, maar een zak als extra olievoorraad.

Beetje lastig te zien, maar hier is het eindresultaat;

[afbeelding]


Ziet er goed uit Leo. *D *D
 
zucht zucht ik wil motorrijdennnnnnnnn waar is de zon, kan hem net zo goed verkopen.
hij staat alleen maar in de schuur, :-(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan