Inrijklem (motor transportklem) 30 euro!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ozzy

MF veteraan
4 mei 2004
35.107
1
Lelystad
De foto's spreken voor zich denk ik zo.

30 euro.

full

full
 
heb misschien wel interesse.

alleen even een paar vraagjes.
staat de motor goed stabiel? dus kan ik deze klem gebruiken om de motor zonder standaard te parkeren en dan te sleutelen? ( ooit misschien een heftafel ect )
en wanneer hij in de klem staat is hij hier dan uit te krijgen terwijl je op de motor zit?

heb maar een kleine schuur met veel meuk erin zoals zo'n fitnes loop kreng en 2 fietsen dus is handig als ik de motor iets dichter bij de muur kan zetten.

woon zelf in hoorn dus even de dijk op en neer en ik zit in je buurt.
 
k heb er al 3 jaar 1 op m'n aanhanger staat voor de racert. weer en wind geen probleem. erg duurzaam en zeer stabiel :)
 
heb misschien wel interesse.

alleen even een paar vraagjes.
staat de motor goed stabiel? Ja
dus kan ik deze klem gebruiken om de motor zonder standaard te parkeren en dan te sleutelen? Ja ( ooit misschien een heftafel ect )
en wanneer hij in de klem staat is hij hier dan uit te krijgen terwijl je op de motor zit? met oefenen wellicht wel. je moet over het kantelpunt heen

heb maar een kleine schuur met veel meuk erin zoals zo'n fitnes loop kreng en 2 fietsen dus is handig als ik de motor iets dichter bij de muur kan zetten.

woon zelf in hoorn dus even de dijk op en neer en ik zit in je buurt.
zie de antwoorden ;)

k heb wel al een gegadigde, maar moet eerst kijken wat hij weegt ivm de gewenste verzending. Mocht dat niets worden, laat ik het je weten ;)
 
het was alleen een reactie mbt de vraag over de breedte, linkje staan alle gegevens in

ik kan er ook niets aan doen dat ie daar 29,95 kost :W


Nou deze klem ziet er wel wat degelijker uit dan die van de buitelaar.
Voor zover ik het kan zien.


ja zeker wel, veel degelijker ;)


:W
 
heb misschien wel interesse.

alleen even een paar vraagjes.
staat de motor goed stabiel? dus kan ik deze klem gebruiken om de motor zonder standaard te parkeren en dan te sleutelen? ( ooit misschien een heftafel ect )
en wanneer hij in de klem staat is hij hier dan uit te krijgen terwijl je op de motor zit?

heb maar een kleine schuur met veel meuk erin zoals zo'n fitnes loop kreng en 2 fietsen dus is handig als ik de motor iets dichter bij de muur kan zetten.

woon zelf in hoorn dus even de dijk op en neer en ik zit in je buurt.
Ik heb zo'n zelfde klem.

Motor staat super stabiel, gaat geen kant op. Je kunt bij wijze van spreken knee dwongen terwijl je stil staat. Heb de motor nu op de aanhanger staan op zo'n ding, spanbamdje voor em spanbamdje achter tegen het schuiven bij hobbels en het geheel staat retestabiel, op de aanhanger.
Zittend opmde motor uitende klem krijgen is te doen maar vergt wel wat handigheid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan