Te koop motoraanhanger voor 2 motoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bikedan

MF veteraan
26 mei 2005
4.128
504
Te koop motoraanhanger voor 2 motoren

nog in zeer goede staat
2000km gebruikt(mee gereden)
is ook uitelkaar te halen voor op te bergen in de garage
 
Laatst bewerkt:
Kan je me wat foto's sturen?
aubryvanengelenburg@hotmail.com

Hoe ver is deze te demonteren en hoeveel tijd kost dat?
Bij gebruik voor een motor kan goot dan naar midden?

Waar eventueel te bezichtigen?
Hoor graag van je
 
Kan je me wat foto's sturen?
aubryvanengelenburg@hotmail.com

Hoe ver is deze te demonteren en hoeveel tijd kost dat?
Bij gebruik voor een motor kan goot dan naar midden?

Waar eventueel te bezichtigen?
Hoor graag van je

fotos is een beetje moeilijk even, wat voor fotos wil je dan?
aanhanger is eigelijk helemaal uit elkaar te halen maar ik haal de dessel er af de goten en de wiellen en dan zet ik hem op de lichtbak recht op in de garage
terug op bouwen duurt hooguit 45min
en ja de goot is naar het midden te verplaatsen
te bezichigen te ossendrecht na afspraak
 
Laatst bewerkt:
Ik haak even af, reden is dat als je motor in wielgoot rijd er geen bevestigingspunten naar voren toe zitten.
Zal best anders gaan maar ik wil spanbanden altijd naar voren hebben(richting trekhaak)

Verder wel mooi klein pakketje zo
Succes met verkoop
 
Ik haak even af, reden is dat als je motor in wielgoot rijd er geen bevestigingspunten naar voren toe zitten.
Zal best anders gaan maar ik wil spanbanden altijd naar voren hebben(richting trekhaak)

Verder wel mooi klein pakketje zo
Succes met verkoop

Je kan toch heel makkelijk een bevestig aan de dissel maken?
 
Ik haak even af, reden is dat als je motor in wielgoot rijd er geen bevestigingspunten naar voren toe zitten.
Zal best anders gaan maar ik wil spanbanden altijd naar voren hebben(richting trekhaak)

Verder wel mooi klein pakketje zo
Succes met verkoop

Dan maak je onder de dissel door toch zelf een matalen balk.....dat zit bij meerdere aanhangers zo en is vrij simpel te doen lijkt me
 
Ik heb dezelfde aanhanger. Helemaal top!!! Zou geen andere willen. Ligt als een blok achter de auto.

De bevestiging van de motoren is origineel wel een beetje vreemd. Ik heb dat opgelost door de beugels in de goten een 25 cm terug te plaatsen. Dan komen de motoren zover naar achteren, dat alles goed is vast te zetten.

Ik haal alleen de disselstang eruit, kantel hem rechtop en schuif hem zo een hoekje in.

Groeten Boy
 
Ik haak even af, reden is dat als je motor in wielgoot rijd er geen bevestigingspunten naar voren toe zitten.
Zal best anders gaan maar ik wil spanbanden altijd naar voren hebben(richting trekhaak)

Verder wel mooi klein pakketje zo
Succes met verkoop

Op deze aanhanger kan je ook prima spanbanden naar voren (richting trekhaak) hebben, moet je de motor alleen iets anders vastsjorren dan gebruikelijk.

Gewoon kruislings, een spanband vanaf je passagierbeugel of passagierssteun naar je voorste sjoroog en een spanband vanaf het stuur, valbeugel of voorste motorstuen naar je achterste sjoroog (en dat dan aan beide zijden). Zo rij ik al zeker 2,5 jaar rond met mijn bus waar, bij gebrek aan schuurruimte, ten alle tijde wel min. 1 motor in staat. 50 duizend km, enkele noodstops een een paar 'ho dat was toch best een hoge drempel' momenten later nog nóóit iets mee gehad. En bij mijn bus zitten de sjorogen direct op de wielkast gelast (ofwel nóg veel dichter op elkaar).

Bijkomend voordeel is dat je hierbij ook een aanzienlijk deel van de spankracht op het achterwiel legt en daarmee de voorvork ontlast. Daarbij doen de spanbanden richting dissel het minst, richting dissel = rijrichting. Bij remmen moet je het toch hebben van de spanbanden naar achteren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dezelfde aanhanger. Helemaal top!!! Zou geen andere willen. Ligt als een blok achter de auto.

De bevestiging van de motoren is origineel wel een beetje vreemd. Ik heb dat opgelost door de beugels in de goten een 25 cm terug te plaatsen. Dan komen de motoren zover naar achteren, dat alles goed is vast te zetten.

Ik haal alleen de disselstang eruit, kantel hem rechtop en schuif hem zo een hoekje in.

Groeten Boy

Heb ook op een goot de beugel naar achteren verplaatst werkt heel goed
 
Ik heb misschien wel interesse, maar hoe lang ben je bezig met het monteren en demonteren van de aanhanger?
 
Geweldig ding, zo op het oog. Ook te gebruiken voor 1 motor?

Heb zelf net een Motolug gekocht voor ruwweg 3x dit bedrag...
 
hoi Bikedan,

Ik heb zeker interresse en ook voor de gevraagde prijs. ik kom graag kijken, wanneer komt het je het beste uit?


Groeten Frank,
 
hoi Bikedan,

zoals zojuist per telefoon besproken, ben ik inmiddels iets anders tegen gekomen. Toch bedankt voor de reservering en het gestelde vertrouwen. veel succes met de verkoop.

Groeten,

Frank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan