yzf 750r apparaat

yzfding

Rookie
15 jul 2012
9
0
uithuizen
heej hallo ben een poos weg geweest maar ben er weer eens even...

jerryt heeft 2 jaar geleden eens me motorfiets verbouwd en ben nu klaar met verbouwen thuis dus nu weer wat tijd over..

ik ben met de yamaha even naar de spuiter geweest alles mooi in kleur gespoten achterbrug laten poedercoaten ziet er tot nu toe al vrij leuk uit al zeg ik het zelf.

nou kom ik met het volgende probleem omdat gerard me teller in me tank heeft gemaakt (zeer mooi ben er nog steeds blij mee) heb ik openluchtfilters erop gekregen maar weet iemand ook de sproeier bezetting wat er in moet ongeveer ??

ik weet wel dat het beter is weg te brengen op testbank enz enz maar heb er momenteel geen geld voor (aanschaf duc 996) maar wil hem wel even rijdend hebben.

zou iemand mij hieraan kunnen helpen?

vraag wel even aan me broer of hij er even foto's op wil zetten ben nog steeds geen held met computers.


alvast bedankt
 
Beste is om een dynojet kit stage 3 te halen, aangezien alleen sproeiers wisselen vaak niet het gewenste resultaat geeft.

Mocht je het toch willen proberen, ik ben met mijn gtr van 125 naar 138 gegaan, maar dat is met andere naalden en grotere gaten in de luchtschuiven...miss heb je er iets aan als indicatie :)

Ben heel benieuwd naar de foto's, heb het altijd een mooie basis gevonden :9~
 
Hee Ralf,je hebt de YZF nog steeds dus.Tijdloos zo'n Jerrytding uiteraard. ;)
Ben ook benieuwd naar de pics,ben ook geen pc expert,Weet hoe ik pics van de SD cart zo op scherm krijg maar dan houd het ook op. _O-
Afstelling wel gedaan bij zo'n ding maar weet bij god niet meer tot hoever ik de sproeiers heb opgeboort.(Speciaal opboorsetje hier liggen)
Weet ook dat je zo'n ding niet 100 pct zonder bank krijgt afgestelt met open k/n's,blijft een crime. :W
 
Laatst bewerkt:
heej gerard tuurlijk heb ik hem nog ...

je kan de foto's zien op de link of zie je die niet? haha

hij hoeft eerst ook niet 100% te draaien breng hem einde van het jaar wel even weg voor afstellen(en complete motor revisie) ook zo'n oliebootje dit.
als hij eerst maar even rijd even kijken hoe het rijd zit enz.
 
scaled.php
 
Hij ziet er bijna nog net zo uit toen hij hier 2jaar(ofzo) geleden de werkplaats uit ging! :+

Okee,ik overdrijf een beetje.......
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor het direct zichtbaar maken van de foto's
zal binnenkort nog ff een paar echte foto's maken met mooi weer.

en gerard jij overdrijft altijd waarom moet jij altijd van die wreede shit maken hehe

wat vinden jullie trouwens van de kleur? mijn vrienden noemen het trouwens the pussy magnet!! haha

ik heb er trouwens ook niet zo heel veel meer aan veranderd alle elektra is nu wel klaar daar heb jij een hekel aan gerard......

weet trouwens iemand al meer over de sproeier bezetting?

binnenkort meer.
 
mooi apparaat :Y
heb je ook een zijaanzichtje van die uitlaat?? ziet er kunstig uit denk ik...


ook nog wat kritiek.. ik zou de spiegels eraf schroeven, ze lijken voor een chopper bedoeld en je ziet er toch te weinig in...
 
oke ik ga het in overweging nemen om ze er af te halen heb meer kritiek gehad........

zijn nu bijna klaar even nieuwe ketting erop komt morgen binnen en nieuwe koppelingset.
ook moeten we de voorkant nog maken met licht en spadbordje voor vast.

dan moet de dynojet erin en schuim op de zitting dan effe proberen.
 
daar was ik weer,

rempotjes heeft gerard voor me geregeld dave moet je hem even vragen

maar even weer een klein verslagje

na een avond hard sleutelen bloed zweet en tranen was het dan toch zo ver

de dynojet spullen waren binnen en moest er direct maar op dus
papier erbij netjes de stappen gevolgd en verliep allemaal heel soepel .

vervolgens me voorrem even afvullen en ontluchten bouwt deze niet genoeg druk op om te remmen evenals me achterrem???
zou dit kunnen liggen aan de hendels?

maar goed toch de motor starten om te kijken hoe die loopt

........................... slecht heel erg slecht veel zwarte rook wat denk ik dat ie dus veel te rijk staat onderin toeren blijft hij niet eens aan .......

morgen maar even bezig met proberen af te stellen zal nog wel weer zwaar klusje worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan