Triumph Speed Triple topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oi zit ik gewoon te posten in het oude topic..


de reactie daarin was:

Luitjes avond:)


Heb al wat mooie kontjes voorbij zien komen!!
Demper ad's heb ik gezien ik wil wel een pijp zoals die arrow die te koop staat, maar daar zit wel de uitdaging in dat deze geen db killers heeft.
En prijs zal ongetwijfeld goed zijn maar mij nog ietsje te hoog :Y
 
Wat een pisweer hier zeg, wordt chagrijnig van het niet kunnen rijden :(
Nu weet ik het zeker, vrijdag middag scheur ik naar Sauerland voor een weekend sturen in droog weer.
Veel plezier :W

Het schijnt hier ook lekker weer te worden dit weekend. Swifty gaat met de S3 op pad, dan zal ik de CB maar eens meenemen })
 
Veel plezier :W

Het schijnt hier ook lekker weer te worden dit weekend. Swifty gaat met de S3 op pad, dan zal ik de CB maar eens meenemen })

Gaat vast goed komen. Moest Sauerland maar eens aandoen, nog niet eerder geweest. Eens kijken of het een leuk alternatief is voor de Eifel.

Lekker weer in Nederland in het weekend is het nml. ook niet, ik ga me teveel irriteren aan het teveel aan overige weggebruikers. :P
 
Gaat vast goed komen. Moest Sauerland maar eens aandoen, nog niet eerder geweest. Eens kijken of het een leuk alternatief is voor de Eifel.

Lekker weer in Nederland in het weekend is het nml. ook niet, ik ga me teveel irriteren aan het teveel aan overige weggebruikers. :P
Sauerland is zeker een goed alternatief voor de Eifel, minder druk en minder politie }) Voor ritten kan je kijken op www.plasticpower.nl ;)
 
zoals in het oude topic al gezegd... Flyscreen en clipons gaan niet samen. Tenzij de clipons extreem laag komen te zitten en nee, dat gaat niet gebeuren. Flyscreen gaat er ook niet af :N
 
Jumping-Jack mag dit plaatje in de OP

full
 
Dajumn, de OP hier is nog groter dan ie was in ons Eindhoven-topic :o _O-
Wij hebben speciaal een "Eindhoven info" topic geopend en daar heel die OP in gezet, we waren het laden van de 1e pagina beu :+
 
Oi zit ik gewoon te posten in het oude topic..


de reactie daarin was:

Luitjes avond:)


Heb al wat mooie kontjes voorbij zien komen!!
Demper ad's heb ik gezien ik wil wel een pijp zoals die arrow die te koop staat, maar daar zit wel de uitdaging in dat deze geen db killers heeft.
En prijs zal ongetwijfeld goed zijn maar mij nog ietsje te hoog :Y


of zelf maken

speedtripleopbok.jpg


speedtriplemooieaangezichtrechts.jpg


:W
 
Okay,

Jullie willen een naked met fijne materialen
Hier is er een,


003_NCR-M4-Carbon.jpg
.

De NCR M4 en de One Shot

weegt 126 kilootjes droog aan de haak... :9~
alles dank zij een titanium freempje en wielen en tank van carbon... :9

De kosten zijn wat gewichtiger;

70.000 dollar :$


ncr2.jpg
.


os.jpg
.



ncr3.jpg
.















dingetjes zijn al wel een maandje of 8 uit , maar toch
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan