Triumph Speed Triple topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel verbruikt ie?

Hij staat nu onder het minimum, geen idee hoe lang dat al is...


net voor t eerst sinds een week of 4 de speed gewassen, ding zag er niet uit :Xniet echt, wat wel s gebeurt is dat de thermostaatknop op de radiateur kapot gaat met als gevolg dat de leiding naar expansievat niet wordt afgesloten en koelvloeistof via de overflow eruit wordt gegooid ;)

Hoe kom ik er achter of dat het geval is?

Kan ik hem bijvullen met willekeurige koelvloeistof ?
 
zo weer terug van de Oldtimer races *O*
Klus was gezelli :Y , ps toch nog een borgtang gevonden een knipex voor 5 euri _O-
die rode bmw zijspan kon mooie strepen trekken he :)
en dat grietje op de buell :9~
@ the Beast ook leuk je nog ff gesproken te hebben , volgende x weer eens een rondje :] man :Y
 
Laatst bewerkt:
zo weer terug van de Oldtimer races *O*
Klus was gezelli :Y , ps toch nog een borgtang gevonden een knipex voor 5 euri _O-
die rode bmw zijspan kon mooie strepen trekken he :)
en dat grietje op de buell :9~
@ the Beast ook leuk je nog ff gesproken te hebben , volgende x weer eens een rondje :] man :Y
Mijn route doorkruiste die rally.. Ben er bij Terschuur omheen gereden. Ff gekeken en weer OnRoute :P
 
Hij staat nu onder het minimum, geen idee hoe lang dat al is...Hoe kom ik er achter of dat het geval is?

Kan ik hem bijvullen met willekeurige koelvloeistof ?

stationair laten draaien tot ie flink warm is en in de gaten houden wat er rond je expansievat gebeurt, klein beetje bijvullen kan ook gewoon met gedestilleerd water

zo weer terug van de Oldtimer races *O*
Klus was gezelli :Y , ps toch nog een borgtang gevonden een knipex voor 5 euri _O-
die rode bmw zijspan kon mooie strepen trekken he :)
en dat grietje op de buell :9~
@ the Beast ook leuk je nog ff gesproken te hebben , volgende x weer eens een rondje :] man :Y

balen dat ik niet mee kon, had ik wat leuke plaatjes kunnen schieten :)
 
zo weer terug van de Oldtimer races *O*
Klus was gezelli :Y , ps toch nog een borgtang gevonden een knipex voor 5 euri _O-
die rode bmw zijspan kon mooie strepen trekken he :)
en dat grietje op de buell :9~
@ the Beast ook leuk je nog ff gesproken te hebben , volgende x weer eens een rondje :] man :Y
Ben er ff langs gereden :Y maar had erg zin om zelf te rijden... :9~
Jaren terug wel geweest (met 3 kinderen }) ) We genoten er met ze allen van :] :]
8-)
 
Morgen zeker weer even de Speed uit laten. *O*
Vond trouwens dat hij vandaag niet zo lekker liep. B|
Mogelijk een wat slechtere benzine, dus maar even een duur A-merk getankt vandaag. -O-

Anders moet de dealert hem maar uitlezen.

Desalniettemin toch heerlijk gereden. :]
 
was leuk om ff te gaan kijken hoor kost maar 7,50 euri *O*
net als Gimo, had meer zin om weer eens voor de lol rond te rijden, ipv naar werk en terug door de regen :P

Alleen jammer dat de route bezaaid was met drempels a la lanceerplatformen waar André Kuipers nog jaloers op zou zijn :+

Kom je eindelijk op een stukje dijk, de Eemdijk, is die net opnieuw bedekt met gravel en leek het zowat op rijden op ijs.. B| De leukere stuurwegen liggen toch echt beneden Leusden en niet erboven :N
 
4fun..evt offroad :]
full
 
zo weer terug van de Oldtimer races *O*
Klus was gezelli :Y , ps toch nog een borgtang gevonden een knipex voor 5 euri _O-
die rode bmw zijspan kon mooie strepen trekken he :)
en dat grietje op de buell :9~
@ the Beast ook leuk je nog ff gesproken te hebben , volgende x weer eens een rondje :] man :Y

Inderdaad weer tijd voor een rondje vanaf Harderwijk of Amersfoort. Schitterende middag met die herrietrappers in Barneveld. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan