Triumph Speed Triple topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okay,

Jullie willen een naked met fijne materialen
Hier is er een,


[afbeelding].

De NCR M4 en de One Shot

weegt 126 kilootjes droog aan de haak... :9~
alles dank zij een titanium freempje en wielen en tank van carbon... :9

De kosten zijn wat gewichtiger;

70.000 dollar :$


[afbeelding].


[afbeelding].



[afbeelding].















dingetjes zijn al wel een maandje of 8 uit , maar toch

Mooi ding man :Y en clipons ;)

Volgens mij hebben jullie gewoon clipons nodig die Mr X linkte alleen dan moet de staaf waar je je hendels aan rijgt niet voor de klem langs lopen maar gewoon op het hard van de klem zitten. :Y hard bevestigingsbuis hard voorpoot klem :Y dan kan je aan de lengte van de buis weinig doen ( of een keer op de goede maat afslijpen ofzo) maar dan houd je wel meetroonde over voor je flyscreen :Y moet je ze wel weer iets naar voren draaien omdat ze anders tegen de tank aankomen maargoed je hebt altijd wat ;) weet niet of die dingen in de handel zijn maar anders moet je ze zelf maken :)

Smorgens :W
 
Die gilles variobar zou misschien met passen meten kunnen. Maar zover ik het kan beoordelen blijft de onderste stekel van de flyscreen een punt van zorg. Het is dan wsl ook de hendel en reservoir wat contact maakt. Met de huidive fatbar komt die er precies boven.
 
quote:
Rummer schreef op 18 juli 2012 @ 17:23:

[...]

Hier de hele dag al nat


Ben net terug. Hier de hele tijd droog geweest.
Lekker gereden met een groepje van 8. Goed aan elkaar gewaagd.
Moesten op een gegeven moment terug want bij een brande de hele tijd de zekeringen door van de verlichting.
Lastig als het begint te schemeren.

Edit: Kabeltjes van de handvatverwarming losgeraakt.
Die veroorzaakte kortsluiting.

@All: mogge :W
 
Goedemorgen @ll :W

Vorige eigenaar heeft bij mijn Speed de tail getidied:

7529937246_bc1fafb536.jpg


Heb wel zelf de rizoma knippers er op gezet omdat die cheap-ass dingen die er op zaten bijna niet te zien waren.

Ben ik trouwens de enige die last heeft van opgeworpen water (en drek) bij nat wegdek?
Bij mij wordt tot aan m'n helm en nek geslingerd, waarna het met straaltjes door de stretch-delen van m'n pak naarbinnen sijpelt. In Oostenrijk een paar keer wat kleine buitjes tegengekomen, amper het vermelden waard, maar 10 minuten op nat wegdek rijden en ik voelde het water al weer door m'n bilnaad lopen...
 
Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen de enige keer dat ik egt in de regen heb gereden had ik een regenpak aan dan heb je daar niet zo'n last van
Maar ja hij gooit zn zadel lekker onder
Gewoon goed weer bestellen als je gaat rijden dan komt alles goed
 
Goedemorgen @ll :W

Vorige eigenaar heeft bij mijn Speed de tail getidied:

[afbeelding]

Heb wel zelf de rizoma knippers er op gezet omdat die cheap-ass dingen die er op zaten bijna niet te zien waren.

Ben ik trouwens de enige die last heeft van opgeworpen water (en drek) bij nat wegdek?
Bij mij wordt tot aan m'n helm en nek geslingerd, waarna het met straaltjes door de stretch-delen van m'n pak naarbinnen sijpelt.
In Oostenrijk een paar keer wat kleine buitjes tegengekomen, amper het vermelden waard, maar 10 minuten op nat wegdek rijden en ik voelde het water al weer door m'n bilnaad lopen...

:N :N
Ik ken het gevoel...
 
@ Jumping-Jack,
mag deze in o.p.?
die er staat is alweer behoorlijk verouderd...

full
 
Ik moet zeggen de enige keer dat ik egt in de regen heb gereden had ik een regenpak aan dan heb je daar niet zo'n last van
Maar ja hij gooit zn zadel lekker onder
Gewoon goed weer bestellen als je gaat rijden dan komt alles goed

Heb ik gedaan, maar PTT/TPG/TNT/POSTNL (kies maar uit) zijn het pakketje weer eens kwijtgeraakt... :')




Toch maar eens iets op zien te verzinnen. Nat worden alleen is niet eens zo erg, dat droogt wel op. Maar al die drek en rotzooi moet wel weer schoongemaakt worden...
 
@ T,
zeker mooie dingen mogelijk met je nieuwe spulletjes!
eigenlijk is bijna alles mooi om op de gevoelige plaat te leggen, diverse beesten enz.
en triples natuurlijk.

ff off-topic,
onder water wil ik dit soort platen schieten, dit was van de duikinstructeur die de cursus gaf, ging mee met camera
full
 
Laatst bewerkt:
Iemand een tip hoe ik het beste een gaatje geboord krijg in de pijp van mijn uitlaat om een DB killer vast te zetten? Wordt op zijn best een schuin gaatje |( Loshalen kan zitten inbussen op het chromen uitstuk.
 
Iemand een tip hoe ik het beste een gaatje geboord krijg in de pijp van mijn uitlaat om een DB killer vast te zetten? Wordt op zijn best een schuin gaatje |( Loshalen kan zitten inbussen op het chromen uitstuk.


Boortje afslijpen , en met een klein haaks tooltje er in ?
 
Heb ik gedaan, maar PTT/TPG/TNT/POSTNL (kies maar uit) zijn het pakketje weer eens kwijtgeraakt... :')

[~[url="http://i285.photobucket.com/albums/ll65/Foncelot/MF/Oostenrijk%202012/th_IMG_0863.jpg"]afbeelding~][/URL] [~[url="http://i285.photobucket.com/albums/ll65/Foncelot/MF/Oostenrijk%202012/th_IMG_0864.jpg"]afbeelding~][/URL]


Toch maar eens iets op zien te verzinnen. Nat worden alleen is niet eens zo erg, dat droogt wel op. Maar al die drek en rotzooi moet wel weer schoongemaakt worden...

T&T heeft hier al 2x het pakketje aan de deur gezet. Gelukkig zag een buurman de laatste keer het pakketje staan (beter als een onbekend iemand). Die heeft het pakket binnen gehaald en na 1 week afgegeven. Stond inmiddels toen al 4 dagen buiten te wachten. Tja en de buurman kon er niets aan doen dat ie het pas na 1 week afleverde ..... ik was namelijk op vakantie ;)
 
T&T heeft hier al 2x het pakketje aan de deur gezet. Gelukkig zag een buurman de laatste keer het pakketje staan (beter als een onbekend iemand). Die heeft het pakket binnen gehaald en na 1 week afgegeven. Stond inmiddels toen al 4 dagen buiten te wachten. Tja en de buurman kon er niets aan doen dat ie het pas na 1 week afleverde ..... ik was namelijk op vakantie ;)
Serieus, dan moet je echt een klacht indienen... Liefts nog bellen naar t regiokantoor eigenlijk. Heb er vroeger toen het nog PTT heette als zaterdagmedewerker gewerkt en dit soort dingen werden echt niet geaccepteerd :N

En vieze zadel natte rugzak, en overige meuk onder de drek... is bekend B|
 
Zo hebben ze hier een pakketje onder de 'carport' gelegd, want daar zou het droog liggen... Een carport van nog geen 70 cm lang! (Wij noemen het een afdak, maar blijkbaar denkt de pakketdienst-medewerker daar anders over). Pakket was dus kletsnat geregend.
(Het kon er gelukkig tegen, maar toch maar even melding bij de transporteur gemaakt.)

Heb ook al meegemaakt dat er een briefje in de bus lag "Het pakketje zit in de kofferbak van de mini". Bleek dat de Mini al 3 weken onafgesloten op de oprit had gestaan (sleutels in het contactslot :X |( ) en de bezorger had het pakketje daar maar in gelegd. Op zich wel slim, maar toch niet helemaal de bedoeling.
Een week later lag er weer een briefje in de bus "Pakket in Kofferbak mini .. afgegeven bij buren op nr. 3" _O-
 
Serieus, dan moet je echt een klacht indienen... Liefts nog bellen naar t regiokantoor eigenlijk. Heb er vroeger toen het nog PTT heette als zaterdagmedewerker gewerkt en dit soort dingen werden echt niet geaccepteerd :N

En vieze zadel natte rugzak, en overige meuk onder de drek... is bekend B|

melding gemaakt via de website. Vorige keer niets op gehoord, deze keer de mededeling dat de bezorger er op aangesproken zou worden. Nu maar hopen dat ie er volgende keer niet overheen gaat lopen zeiken voordat ie het aflevert _O-
 
_O-

tenzij het een afspraak is met het leveradres (sommige mensen krijgen bizar veel pakketjes, of ZZp-ers, bedrijven) mag je pakketten niet onbeheerd achterlaten. Als je nu een grote brievenbus hebt die open kan en t past, dan is het ok, maar anders niet... tenminste dat waren de instructies lang geleden
 
hmm goede tip, misschien ff een dremel huren :)
Mijn broer heeft een klein gaatje onderin het pijpje gemaakt (bedoel laatst stukkie wat uitsteekt). Idem in de killer en vervolgens een klemmetje erdoor. Gebeurd niets mee en zie je nauwelijks. Of je moet echt in de pijp kijken, maar dat is gewoon onbeleefd :Y
 
Mijn broer heeft een klein gaatje onderin het pijpje gemaakt (bedoel laatst stukkie wat uitsteekt). Idem in de killer en vervolgens een klemmetje erdoor. Gebeurd niets mee en zie je nauwelijks. Of je moet echt in de pijp kijken, maar dat is gewoon onbeleefd :Y


idd beter in het gaatje kijken ;)
 
Mijn broer heeft een klein gaatje onderin het pijpje gemaakt (bedoel laatst stukkie wat uitsteekt). Idem in de killer en vervolgens een klemmetje erdoor. Gebeurd niets mee en zie je nauwelijks. Of je moet echt in de pijp kijken, maar dat is gewoon onbeleefd :Y

Hoe was dat gezegde "je mag een gekregen db-killer niet in de bek kijken" *D
 
Mijn broer heeft een klein gaatje onderin het pijpje gemaakt (bedoel laatst stukkie wat uitsteekt). Idem in de killer en vervolgens een klemmetje erdoor. Gebeurd niets mee en zie je nauwelijks. Of je moet echt in de pijp kijken, maar dat is gewoon onbeleefd :Y

Ja ik heb nu een haaks schroef bit gekocht met een (6 hoek bit)metaalboor die daar in past. In de DBkiller zit een getapt boutje maar hoop dat ik dat boutje er tuusen kan pielen. Een klemmetje is dan een uitkomst. Wat voor klemmetje bedoel je?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan