Triumph Speed Triple topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha, ik heb het deeltje volgemaakt *O* *O* *O*
full
Nog 1 pagina te gaan :+
 
Als dit gebeurd wordt de zoektocht (hunt) geopend })

we hebben een kenteken ... dan moet het wel lukken lijkt me ;)

Heb ook een keer mogen getuigen met een soortgelijk voorval.

Dat er schade moet zijn aan haar voertuig is de reinste onzin. Je hebt een getuige die dit gezien heeft en inmiddels zal oom agent wel al contact hebben gehad. Ook al ontkend ze dan, dan nog kom je bij de rechtbank met een getuige aan. Dus zal ze veel durf moeten hebben om onder ede te liegen over de schade. Er is niet zoveel nodig om een motor om te duwen met de auto, zeker als ze hem raakt op een plastic deel zal de schade aan een auto minimaal (of zelfs geen schade)

Overigens zal ze naast het vergoeden van de schade ook nog een boete krijgen voor doorrijden na het veroorzaken van een ongeval. De dader destijds mocht 1000 gulden aftikken en de kosten van de advocaat zelf betalen. Verder kreeg zij (ja, het zal ook eens niet zo zijn) 2 jaar voorwaardelijk. Kost je alleen wel een aantal maanden voordat het helemaal geregeld is.
 
kan ook beiden toch? of kunnen jullie niet samen door een deur :P

aan de andere kant kan je ook gewoon de speed claimen en rummer dwingen de infiltranten rol op zich te nemen met blade ;)
De Speed heeft ze inmiddels al geclaimd, d'r nick moet er alleen nog op geplakt worden. Maar ik verwacht zo maar dat ik nog degene ben die zich hier het meest zal melden, dus die infiltrantenrol zal ik wel op me nemen :Y

En over dat samen door een deur kunnen, als die maar breed genoeg is :+
 
De Speed heeft ze inmiddels al geclaimd, d'r nick moet er alleen nog op geplakt worden. Maar ik verwacht zo maar dat ik nog degene ben die zich hier het meest zal melden, dus die infiltrantenrol zal ik wel op me nemen :Y

En over dat samen door een deur kunnen, als die maar breed genoeg is :+

en hoog |(
 
Nog even en ik ken een winkeltje beginnen met licht beschadigde onderdelen -O-

Motor omgekiegeld door auto terwijl ik geparkeerd stond. Nu op de rechterkant. Buurman was getuige en heeft kenteken (voordat hij beneden was, was ze al weg gereden. Ik was niet thuis).

Aan de bestuurders die niet kunnen inparkeren: Volgende keer weer de linkerkant hoor '(

Morgen bij daglicht nog maar een keer goed bekijken -O-


Bij jou gebeurt nog eens wat...


Nog even en ik ken een winkeltje beginnen met licht beschadigde onderdelen -O-

Motor omgekiegeld door auto terwijl ik geparkeerd stond. Nu op de rechterkant. Buurman was getuige en heeft kenteken (voordat hij beneden was, was ze al weg gereden. Ik was niet thuis).

Aan de bestuurders die niet kunnen inparkeren: Volgende keer weer de linkerkant hoor '(

Morgen bij daglicht nog maar een keer goed bekijken -O-


Allemamaggies, wat een ongeluk week. Blij dat tie (bijna) over is. Langleve de sociale controle. Je moet je buurman voordragen voor een medaille. Of eens rondrijden....
Wat is er aan de hand met je stoeppie/auto's/ je brommert. Ik weet dat een speed een bepaalde aantrekkingskracht heeft, maar dit slaat alles ;(

@ Gebajo,

Zal morgen eens thuis kijken, volgens mij heb ik nog zo'n rizoma dinges thuis liggen. Je kon er niet 1 tje kopen |( Dus ik heb 1 reserve (dacht ik)

Klere eind van je Eiffel avontuur. Tis wel een avontuur geworden zeg :X



Mijn peggie, durf het bijna niet zo te noemen. Ze hebben mijn brommert in de haven laten staan. De verscheper wilde hem NIET accepteren omdat ik niet die 3 jaar oude bill of loading zo snel kon vinden. Ik heb al moeite om de juiste versnelling te vinden, laat staan formuklieren :(

Ga me nu lam zuipen KLAAR B|


Wat een gezeik daar


:N

randen waar wo zich voor zou schamen :W :X O-)



:+


Klus met misschien wel 40-50 jaar :] ervaring tegen iemand met 1 jaartje :( das nie eerlijk T :N ;)

Smorgens

Wat heb ik met triple-t's schaamranden te maken?


Jemig das weer lekker klote :( en die auto rijd zo weer weg :N snappie toch niet :? Doe dan een briefje onder je ruitenwisser ;)
Heb jij een ruitewisser op je brommert :? :+


Hahaha!
 
Ze was volgens buurman zelfs uitgestapt om te kijken -O- Aangifte ga ik zeker doen van "doorrijden na aanrijding met schade tot gevolg" Daarmee heeft ze al een probleem. Ze heeft volgens de politie 48 uur om zich te melden, doet ze dat niet heeft ze een nog groter probleem }) *O*Hij stond op de stoep -O-


Raar volk...


Triumph Speed Triple topic deel 32 is geopend. *O*

Wel eerst deze nog even volkleppen. :)


we doen ons best!


Thanks! Nog een jaartje en dan is het feest echt 'over' :+
Echt niet!!!
full


We vieren gewoon door!


Zijn er nog mensen die in de OP willen of hun foto willen wijzigen? 8-)

Ja :Y


van mij mag Rummer er wel uit, en dan deze daarvoor in de plaats })


temp-IMG_1682.jpg


Hahaha!
 
we hebben een kenteken ... dan moet het wel lukken lijkt me ;)

Heb ook een keer mogen getuigen met een soortgelijk voorval.

Dat er schade moet zijn aan haar voertuig is de reinste onzin. Je hebt een getuige die dit gezien heeft en inmiddels zal oom agent wel al contact hebben gehad. Ook al ontkend ze dan, dan nog kom je bij de rechtbank met een getuige aan. Dus zal ze veel durf moeten hebben om onder ede te liegen over de schade. Er is niet zoveel nodig om een motor om te duwen met de auto, zeker als ze hem raakt op een plastic deel zal de schade aan een auto minimaal (of zelfs geen schade)

Overigens zal ze naast het vergoeden van de schade ook nog een boete krijgen voor doorrijden na het veroorzaken van een ongeval. De dader destijds mocht 1000 gulden aftikken en de kosten van de advocaat zelf betalen. Verder kreeg zij (ja, het zal ook eens niet zo zijn) 2 jaar voorwaardelijk. Kost je alleen wel een aantal maanden voordat het helemaal geregeld is.
:N Kon nog geen aangifte doen. Bij alle drie politieburo's in de buurt niet. Morgen ochtend 09.00 uur moet ik me melden voor aangifte te doen (en dat op zondag) :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan