De motobliekers 9 - op naar een prachtig najaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net terug van vakantie... in zuid Frankrijk is het weer een stuk beter! Volgend jaar gaat de motor mee, je hebt daar echt de mooiste stuurweggetjes! :]

Morgen als het goed is de duc ophalen bij de dealer, zondag testen :P
Wordt er nog een rondje gemaakt zondag? en waar vandaan? *D
 
Op uitnodiging van corstiaan meld ik me even
Als wij tijd hebben (ik en me vriendin) komen we ook kennis maken zondag
ik op me oude zx9r bj 1994 als het tempo niet tehoog is
 
20 jaar, bijna antiek, maar daarom niet minder leuk! Hoop dat ie in t echt net zo netjes is als op de foto.
Haha inderdaad. Maar wilde een andere , goedkopere motor dus dan kom je al snel bij de oudjes uit XD
Maar op foto's ziet hij er inderdaad erg netjes uit dus ik ben benieuwd! Morgen weet ik 't :+
 
Laatst bewerkt:
a: balen
b: GAAF!! waarom ga jij niet mee??
Was haar verjaardagscadeau en ik ben niet zo van vliegen... Ik hou het liever zelf in de hand. In de auto, op de motor, met karten enz. kan het niet hard genoeg gaan. Maar achtbanen enz. zijn niks voor mij! Zelf in een vliegtuig word ik al wagenziek door mijn hoofd te draaien en te lezen enz.. :$ '(
 
Was haar verjaardagscadeau en ik ben niet zo van vliegen... Ik hou het liever zelf in de hand. In de auto, op de motor, met karten enz. kan het niet hard genoeg gaan. Maar achtbanen enz. zijn niks voor mij! Zelf in een vliegtuig word ik al wagenziek door mijn hoofd te draaien en te lezen enz.. :$ '(
Leuk kado!!! Staat ook nog op mijn lijstje, bungeejumpen en ballonvaren heb ik al gedaan...maar parachutespringen lijkt me echt zooo vet!!!
 
Leuk kado!!! Staat ook nog op mijn lijstje, bungeejumpen en ballonvaren heb ik al gedaan...maar parachutespringen lijkt me echt zooo vet!!!
:^ vooral bungeejumpen is heel vet!!

Trouwens: wagenziek in een vliegtuig :P :+
 
Leuk kado!!! Staat ook nog op mijn lijstje, bungeejumpen en ballonvaren heb ik al gedaan...maar parachutespringen lijkt me echt zooo vet!!!
Het wordt allemaal gefilmd incl. de sprong zelf! Er springt namelijk iemand mee die gaat filmen voor, tijdens en na de sprong en dat krijgen we dan op DVD/Cd-rom mee!
Ik ben benieuwd!
 
Ook weer present!

Leuk verjaardagscadeau! Kan het echt aanraden. Super gaaf om te doen.

Ik heb het in januari ook gedaan, alleen was dat in Hawaii haha
414186_277103895676663_800588988_o.jpg


Net overigens nog even naar het klaverblad geweest en voor het eerst voor heeel even mijn knie aan de grond gekregen *O* alleen toen trok ik als reactie mijn knie weer omhoog _O- -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan