De motobliekers 9 - op naar een prachtig najaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe is het eigenlijk gegaan met de ramptoeristen?

Ik bleef na het keren even wachten op die ene meid..en daarna hadden we geen flauw idee waar jullie naartoe waren gereden. Nog wel Dick weer gespot :W
 
Zo mogge!! Was gezellig gisteren en een leuke route gereden!

Goed bezig geweest Dick. Van de week nog maar een paar keer 's avonds gaan rijden of niet?
 
:W goedemorgen vanuit Sauerland :] Weertjuh!!!! 8-)

(Zen was nog op verkeerde account ingelogd, maar groetjes van ons dus. ;))
 
Laatst bewerkt:
ow da's wel jammer haha. Ach gewoon nog keertje groep 1 doen, dan kun je daarna door naar 2.
Ja ik wist ook wel dat ik echt niet bij de snelle van groep 2 zou zitten, maar het nadeel van 1 is dat ze op de rechte stukken allemaal snel gaan van 'oeh kijk we durven hard'. Maar vervolgens gaan 5 man voor je vol in de ankers om dan op sukkeltempo door de bocht te gaan. Dat staat me nogal tegen en in niveau 2 heb je gewoon mensen met wat meer ervaring. Maar de eerste sessie die ik had in niveau 1 (tweede sessie van de dag dus voor mij) begon dus wel zo, dus ik had er al zwaar de balen in, maar daarna gelukkig niet meer :P

Maar nu val ik met mijn rondetijden wel binnen de tijden van groep 2 volgens hun site, maar marshall zei ook dat ze in groep 2 allemaal wel flink doorreden die dag. Je mag vanaf 2:45 in groep 2 meerijden, maar de langzaamste tijden lagen in sessie 1 al op 2:35 (mij uitgezonderd dan).
 
Laatst bewerkt:
Ja ik wist ook wel dat ik echt niet bij de snelle van groep 2 zou zitten, maar het nadeel van 1 is dat ze op de rechte stukken allemaal snel gaan van 'oeh kijk we durven hard'. Maar vervolgens gaan 5 man voor je vol in de ankers om dan op sukkeltempo door de bocht te gaan. Dat staat me nogal tegen en in niveau 2 heb je gewoon mensen met wat meer ervaring. Maar de eerste sessie die ik had in niveau 1 (tweede sessie van de dag dus voor mij) begon dus wel zo, dus ik had er al zwaar de balen in, maar daarna gelukkig niet meer :P

Maar nu val ik met mijn rondetijden wel binnen de tijden van groep 2 volgens hun site, maar marshall zei ook dat ze in groep 2 allemaal wel flink doorreden die dag. Je mag vanaf 2:45 in groep 2 meerijden, maar de langzaamste tijden lagen in sessie 1 al op 2:35 (mij uitgezonderd dan).
Ja het wisselt wel eens per dag. Soms heb je allemaal snelle mensen, soms allemaal langzame.
Ik heb zelf maar 1x in groep 2 meegereden. De eerste 3 sessies (begeleid) zijn wel goed en het tempo ligt ook wel hoger dan in groep 1.
Maar de laatste 2 sessies (vrij rijden), dat is vaak wel een puinhoop hoor. Dan blijkt ineens dat het helemaal zelf doen toch wat moeilijker is dan achter een marshall en mensen worden overmoedig omdat ze denken dat ze kunnen racen. Mijn ervaring is dat in die sessies ook de meeste crashes gebeuren.
Na 1x groep 2 ben ik de keer erna gelijk doorgegaan naar groep 3.

Was dat op Zandvoort trouwens? Daar heb ik maar 1x gereden, vond het geen fijn circuit. Geloof dat ik iets van 2.16 of 2.18 heb gereden daar.
 
Ja het wisselt wel eens per dag. Soms heb je allemaal snelle mensen, soms allemaal langzame.
Ik heb zelf maar 1x in groep 2 meegereden. De eerste 3 sessies (begeleid) zijn wel goed en het tempo ligt ook wel hoger dan in groep 1.
Maar de laatste 2 sessies (vrij rijden), dat is vaak wel een puinhoop hoor. Dan blijkt ineens dat het helemaal zelf doen toch wat moeilijker is dan achter een marshall en mensen worden overmoedig omdat ze denken dat ze kunnen racen. Mijn ervaring is dat in die sessies ook de meeste crashes gebeuren.
Na 1x groep 2 ben ik de keer erna gelijk doorgegaan naar groep 3.

Was dat op Zandvoort trouwens? Daar heb ik maar 1x gereden, vond het geen fijn circuit. Geloof dat ik iets van 2.16 of 2.18 heb gereden daar.
Ik had ook wel zoiets van als ik dus de hele dag in 2 had gereden, dan had ik de laatste sessies nog wel met begeleiding willen rijden. Na een paar rondjes raakte ik in de laatste sessie m'n voorrijder en degen die achter hem reed kwijt, paar rondjes alleen gereden, maar ben dan nog erg onzeker.

Ja was op Zandvoort. M'n snelste ronde was 2:41, nog niet erg snel dus :N
 
@ Allesrijder: geen idee, ik heb t net aan John gevraagd dus je hoort het zsm!
@ Rogar: als t aan mij ligt gaan we zeker nog een (paar) avondrondjes doen. Morgenaaf heb ik een verjaardag maar verder geen plannen!
@ Oxi & Zen: ophouden met ons jaloers maken, wij moeten gewoon werken he... :P
 
:^ ook te porren voor avondritjes :Y

Motor is al weer gepoetst dus mag officieel de achtertuin weer verlaten :+
 
Ik zat wel op de motor om 20.00, ook nog randje van Gorinchem Oost meegepakt, maar niet in de buurt van t pliesieburo geweest :N (ik blijf daar liever uit de buurt.... :P )
Weet je het heel zeker ?
Om 20:00 uur kwam ik van de brug af de rotonde op en een R1 vanaf de nadere kant.
Ik zwaaide nog , en de berijder van de R1 zwaaide terug.
Ik dacht echt dat jij het was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan