De motobliekers 9 - op naar een prachtig najaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
pfff..minder nieuws zo...hoop dat hij er niets blijvens aan over houd.

De motor ziet er eigenlijk nog vrijwel ongeschonden uit..
 
denk dat zijn lichaam in dit geval de grootste klap moest verwerken!
Sterkte met je mannetje Phyllis! Dat je 'm maar lekker vertroeteld... ;)
 
Laatst bewerkt:
Mogge!

Als er vanavond nog word gereden, hoe laat gaan jullie dan? Ik ga namelijk eerst nog even hardlopen na het werk. Dus ik kan pas rond een uur of 8 rijden ben ik bang...
 
Ik denk dat ik dan al lig te slapen ;) of in het zwembad/meer lig ;)!!! pfff, lig nu al bijna op me bureau te slapen en we moeten nog tot 5 uur ;) Dan wel naar huis rijden ;) je kan van Ridderkerk mee rijden naar Krimpen ;) Kan je nog ff golfen ook ;)
 
Om 8 uur gaan rijden is een goede tijd. Wij hebben gisteren vanaf 19.00 uur een rondje gedaan. Ben volgens mij een paar liter vocht verloren. En daarna was het vliegen happen, lekker hoor!
 
Ik denk dat ik dan al lig te slapen ;) of in het zwembad/meer lig ;)!!! pfff, lig nu al bijna op me bureau te slapen en we moeten nog tot 5 uur ;) Dan wel naar huis rijden ;) je kan van Ridderkerk mee rijden naar Krimpen ;) Kan je nog ff golfen ook ;)
Nou het is hier op de zaak ijskoud... Buiten 30 graden, binnen 18 ofzo -O-

Ik heb maandag nog gegolfd, veeeel te warm. Ik ga liever mee zwemmen dan!
Om 8 uur gaan rijden is een goede tijd. Wij hebben gisteren vanaf 19.00 uur een rondje gedaan. Ben volgens mij een paar liter vocht verloren. En daarna was het vliegen happen, lekker hoor!
Is lekker toch... Beetje rijden voor de lol en dan ook nog gratis vlees binnen krijgen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zen, mijn BBQ probleem is opgelost :')

Vanmiddag naar de huisarts geweest en zit weer met dezelfde hardloopblessure als vorig jaar, zit weer een ontsteking.
Lijkt al redelijk chronisch en omdat in elk geval zoveel mogelijk te voorkomen moet ik definitief stoppen met hardlopen :(

Kan nu dus wel naar de bbq komen want die Singelloop ga ik dus ook niet meer doen :')
 
Wat een toeval..mijn BBQ probleem is ook net vandaag opgelost...

Mijn gloednieuwe elektrische BBQ maakt kortsluiting :S...dus heb net een nieuwe BarbeCook besteld.


Maar wel balen Taz dat rustig aan opbouwen geen nut heeft.
 
Wat een toeval..mijn BBQ probleem is ook net vandaag opgelost...

Mijn gloednieuwe elektrische BBQ maakt kortsluiting :S...dus heb net een nieuwe BarbeCook besteld.


Maar wel balen Taz dat rustig aan opbouwen geen nut heeft.
Elektrisch BBQen?? Dat vind ik echt helemaal niks...

Er gaat niks boven een kolengestookte Weber!
 
Elektrisch BBQen?? Dat vind ik echt helemaal niks...

Er gaat niks boven een kolengestookte Weber!
Was een cadeau. Iets met een spreekwoord met een gegeven paard enzo..

Het is nu deze geworden (maar gelukkig niet tegen die prijs :+ )
server
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan