De motobliekers 9 - op naar een prachtig najaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk, al is het iedere januari altijd zo druk '( maar in februari is het weer gezellig qua drukte haha, dan zijn alle goede voornemensporters weer weg :9

Je bent welkom om mee te gaan sporten hoor :Y
Inderdaad, in januari komen de mensen weer die ervoor zorgen dat de contributie voor de rest niet nog hoger wordt _O-
 
als ik thuis ga sporten ,dan gaat dat niet goedkomen.
Ik heb juist die medesporters en instructeurs nodig om extra mijn best te doen.
Mijn werkgever betaald de helft, en de sportschool zit echt op de hoek.
dus ik ben er zo, dat scheelt wel.
weet ik niet, je hebt het voor een deel zelf in de hand.
ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ik het nog steeds zou volhouden.

Krachttraining doe ik thuis en de cardio dingen (tot voor kort hardlopen en nu mountainbiken en soms zwemmen) doe ik lekker in de buitenlucht. Je bent alleen een beetje afhankelijk van het weer. Ik heb geen moeite met een beetje regen, maar ook niet altijd zin om zeiknat te worden.

Maar als je inderdaad mogelijkheden hebt via je werk is dat zeker aantrekkelijk.
 
krachttraining is niet zo goed voor mijn reuma. Zwemmen vind ik alleen zomers lekker.
Ik ga iedere dag op de fiets naar het werk, en dan heb ik een behoorlijk hoog tempo er in.
Op de sportschool doe ik RPM. Dat is fietsen op muziek. en als Francois zegt dat hij gaat sporten dan ga ik meestal ook.
Dan kunnen we ff kletsen in de kleedkamer.
Zo helpt hij mij soms om toch te gaan.
Woensdag ga ik weer.
francois zie ik je daar om 19:45 ???
 
Welke sportschool hebben we het eigenlijk over?

Een zekere miss. Kiwi eist ook dat ik eens in beweging kom. Heb wel een tijdje spinning/rpm gedaan..maar de motivatie is soms zo lastig. -O-
 
Dankzij de honden heb ik nog wat dagelijkse beweging. Anders was ik nu echt dichtgeslibd geweest vrees ik.... :P Terwijl ik vroegah toch heel fanatiek 4x per week ging fitnessen. Tijdgebrek is t grootste probleem, maar ook redelijk blessuregevoelig helaas op de gewrichten.
 
Welke sportschool hebben we het eigenlijk over?

Een zekere miss. Kiwi eist ook dat ik eens in beweging kom. Heb wel een tijdje spinning/rpm gedaan..maar de motivatie is soms zo lastig. -O-

Living well op de Newtonweg.

Wordt lid en ga met mij mee.
Dan is de motivatie voor beide groter.
Iedere keer na het sporten een mini MF blieken meet met koffie. :+ *O*
 
Welke sportschool hebben we het eigenlijk over?

Een zekere miss. Kiwi eist ook dat ik eens in beweging kom. Heb wel een tijdje spinning/rpm gedaan..maar de motivatie is soms zo lastig. -O-

Zo veeleisend ben ik toch niet? Zelf heb ik genoeg motivatie om te sporten, maar doe ik het gewoon niet. Iets met luiheid en een bank die te lekker zit -O-

Sport soms wel op m'n werk; vannacht nog van de ene bel naar de andere mogen rennen en kon om 6 uur mijn cooling down doen door te moeten reanimeren. Ik voel m'n spieren nu echt wel...
Maar dat geldt niet echt als een consequente manier van sporten geloof ik ;)

Moet in 2013 m'n sponsoring van de sportschool maar weer om te zetten in actief lidmaatschap...Sleep ik gelijk Kiwi mee *O*
 
Zo veeleisend ben ik toch niet? Zelf heb ik genoeg motivatie om te sporten, maar doe ik het gewoon niet. Iets met luiheid en een bank die te lekker zit -O-

Sport soms wel op m'n werk; vannacht nog van de ene bel naar de andere mogen rennen en kon om 6 uur mijn cooling down doen door te moeten reanimeren. Ik voel m'n spieren nu echt wel...
Maar dat geldt niet echt als een consequente manier van sporten geloof ik ;)

Gelijk een goeie nieuwe voor het nieuwe deeltje - De motorbliekers 10 - ja ook wij gaan weer sporten :+

Moet in 2013 m'n sponsoring van de sportschool maar weer om te zetten in actief lidmaatschap...Sleep ik gelijk Kiwi mee *O*

Das toch anders dan echt een vol uur in je hartzone trainen :+ met een normale rustig opbouwende warming up :9

Hihi en gelijk een nieuwe titel voor deeltje 10 - alweer - de motorbliekers 10 - ja ook wij gaan weer sporten :Y
 
Laatst bewerkt:
Haha als we dan de titel in feb weer aanpassen naar .. Wij zijn weer klaar met ut sporten, we doen weer normaal en gaan lekker motor rijden met een klein beetje kabaal.
 
*O* Iedereen alvast een giga goede jaarwisseling *O*

en motorrijden met 2 handen is zovéél makkelijker dan met één hand.. dus pas allemaal een beetje op met vuurwerk :+
 
dan zal ik ook alvast iedereen een goed uiteinde wensen met de belofte me meer te laten zien bbij de motobliekers.

full


de srad is weer in opbouw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan